Ben jij tevreden over je lichaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

Re: Ben jij tevreden over je lichaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:07

oh tja daar begint mijn gezeur weer hoor... ik kan genoeg dingen opnoemen waarmee ik niet tevreden ben.. vind mezelf te dik (dus ga geen aparte lichaamsdelen opnoemen) maar vind me ook gewoon breed. ook de puisten in mijn gezicht maken het er echt niet knapper op. maar mijn ogen zijn wel mooi
nee ik stop met klagen, ik moet mijn lijf zo maar accepteren --> ik ga er wat aan doen

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:12

Tevreden ben ik niet, maar niet tevreden ben ik ook weer niet. Ik heb een buikje, dikkere billen, dikkere armen en platvoeten (heb ik nogal last van), maar ik ben dan weer wel tevreden over mijn oren, ogen, neus, tanden en borsten . Maarja, niemand is perfect.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:10

Nee.
Alleen mijn (onder)armen zijn wel oke.

Marrke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:20

Ik ben redelijk tevreden hoor kan hier en daar best wel wat anders maar me echt erg aan storen doe ik niet.

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:38

ik ben wel tevreden.
Alleen m,n kin vind ik nogal plat
Maar verder vind ik het wel best

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:30

Ik kan genoeg dingen opnoemen waar ik niet tevreden over ben, maar het totaalpakketje is volgens mij best om aan te zien
Uiteraard heb ik ook weleens mijn ik-ben-lelijk-veel-te-dik-en-te-klein-en-stom-dagen, maar daar ben ik altijd snel weer overheen.

Ik ben niet de allerslankste, ook niet dik. 55 kg bij een lengte van 1.62 is niet echt huge, maar hyperslank ook niet.
Ik heb een kont waar je een biertje op kunt zetten, maar die zit best lekker en staat me nog ook.... Maar goed ook dat ik zo'n kont heb, anders zou ik met mijn DD cup alleen maar topzwaar zijn, die kont houdt me in evenwicht Mijn benen zijn stevig en kort, maar wel heel gespierd. Mijn buik heeft wel een beetje vet, maar is wel plat en ik heb een wespentaille. En ik vind dat ik best een leuk koppie heb

Kortom, mij hoor je niet klagen

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:53

hmm ik ben niet zo blij met mn lichaam eigenlijk.

Naar mijn mening ben ik nooit dun genoeg. Heb altijd punten die ik nog te dik vind. Erg vervelend vind ik zelf.
Mn borsten zouden ook wel iets minder mogen.. en dan heb ik nu een B soms C cub.

Enige wat ik wel leuk vind, is dat ik lange benen heb. .

Eline_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:58

Mensen, doe niet allemaal zo moeilijk over jullie lichaam..
je kan zeuren,klagen,piekeren en je zelf depressief maken, maar je zult er toch je hele leven nog mee moeten doen.
of je zou er het mes in moeten zetten, maar naar mijn mening geeft dat je ook geen lekker gevoel. dan ben je niet meer wie je hoort te zijn.
dan ben je een bedachte pop.
maarja, wat ik wil zeggen, leer je lichaam accepteren, pas als je dat doet, en dat ook uitstraalt, dan word je mooi

_Iris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:27

Ik ben redelijk tevreden..
Alleen mij tanden en ogen vind ik niet mooi..
Maar voor de rest vind ik het wel goed.

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:08

Mwoach, mijn benen zijn best dun, en de rest ook wel,
opzich ben ik wel blij met mn gebit.

En verder, weet ik veel. Geen idee.

Maar ja, niemand is perfect.
Als je dat in je achterhoofd houd,
dan moet je niet 'zeuren' over de dingen die je niet mooi/leuk vind aan je lichaam..

LeO_nie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:11

ik ben te dun, ik kan killo's eten.. maar kom niks aan!!
het valt nog wel mee met mij hoor, verder ben ik aardig tevreden:)
ohja.. www.sugababes.nl/;;__le^nie** kijk even:D
als je geken heb, laat berichtje achter.. kun je ook zien of ik te dun ben ofzoiets..

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:14

Nee.
Nooit .

Shannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:22

Nope!!
Vind dat ik een blubberbuik heb....
En ik heb een hele witte huid waar ik neit blij mee ben en heel veel sproeten...

Dora88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:26

Tevreden? Nee. Maar volgens mij is dat standaard. Ik zou graag wat kilo's kwijt willen. Maar ja, d'r blijft altijd wat hé

Ik ben wel heel blij met m'n haar. Is mooi rood (Niet fel rood, maar meer bruin/rood) en ook krullen. En laat ze dan maar "Meisje met rode haren......" zingen. Ik ben d'r trots op !!!

Maar ik zou nooit plastische chirurgie willen. Alleen misschien wanneer ik brandwonden ooit zal krijgen. Anders niet. Je snijdt in een gezond lichaam, en wordt je er nou echt beter van??? Tis voor sommige mensen dat je niet aan de binnenkant kunt snijden...
Laatst bijgewerkt door Dora88 op 27-05-06 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Dora88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:29

LeO_nie schreef:
ik ben te dun, ik kan killo's eten.. maar kom niks aan!!
het valt nog wel mee met mij hoor, verder ben ik aardig tevreden:)
ohja.. www.sugababes.nl/;;__le^nie** kijk even:D
als je geken heb, laat berichtje achter.. kun je ook zien of ik te dun ben ofzoiets..

Héé.. Ik ken Kotten :p.. Winterswijkk...!!!!

Al gaat mijn voorkeur naar Corle uit

(Tja, je wou berichtje...)

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 01:45

Nee t valt mee bij mij..
Ben niet zo tevreden met mijn bovenbenen, en ook niet met
mijn buik, maar voor de rest eigenlijk wel met alles tevreden...
Denk ik

alette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 02:28

Ik ben lange tijd heel onzeker geweest, maar ik ben sinds anderhalf jaar ofzo eigenlijk wel tevreden

ook ik heb mijn ik-ben-dik-en-lelijk dagen, maar nog maar heel soms.

Ik ben gewoon tof *o/*

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 03:19

Nee,

Mn benen zijn lelijk, mn neus, mn haren zijn te pluizig en moet ik iedere dag stijlen, mn buik is niet mooi, mn lach niet, mn nagels niet, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:34

Ik was altijd heel erg tevreden met mijn lijf. Totdat ik een aantal jaar geleden begon aan te komen. ong 7 kilo erbij. Iedereen vind dat ik er nog steeds goed uitzie. maar ik weet hoe het was en hoe het nu is...
broeken zijn me te krap, strakke shirts staan me niet omdat mijn buikje wat duidelijker te zien is en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik weet ook even niet wat ik er allemaal aan kan doen. Probeer zoveel maar het lukt me niet meer.....
Het komt wel weer goed hoor, maar ja ik zit even in zo'n fase.

Qazwsxedc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:46

Ik ben wel een beetje tevreden, ookal ben ik niet perfect. Je moet toch nog je hele leven met jezelf door het leven ! Sommige mensen denken helaas dat ik annorectia ofzo heb, omdat ik een beetje dun ben, zóó irritant, echt vermoeiend !

Indie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:21

ow ik wel hoor.

vroeger niet, khad last van jeugdpuistjes op mijn gezicht en rug, khad geen tot nauwelijks borsten ik vond me sproeten niet leuk, khad geen kont/heupen,

maar gelukkig groeit er een heleboel bij als je wat ouder wordt

puistjes weg, sproeten zijn eigenlijk gewoon heel leuk die horen bij me bortsen en heupen/kont ook aanwezig verder ben ik niet heel dik of dun, gewoon lekker gezond. 1.80, 66 kilo.

kvoel me wel goed zo ik kan wel gaan zeiken over nog meer dingen die me niet aanstaan (die zijn er vast nog wel) maar ik kijk naar de dingen die mij speciaal en mooi maken en leg daar de nadruk op zodat de 'mindere dingen' niet meer opvallen

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:23

Ik ben heel tevreden met mijn lichaam.
Mijn hoofd is een ander verhaal.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:28

OneDesire schreef:
Nee, ben helemaal niet tevreden. Ik vind niks mooi aan mezelf.

Idem.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:43

Ik ben niet tevrede over mijn lichaam.

Mijn gezichthuid is heel gevoelig en met de minste veranderingen krijg ik gelijk vlekjes. Mede hierdoor voel ik me niet geweldig ofzo.
Verder was ik altijd heel dun en merk ik nu dat ik aankom, daar moet ik aan erg aan wennen. Gelukkig heb ik een moeder die me verteld dat het echt wel meevalt en die ook altijd al gezond gekookt heeft, dus daar hoef ik me dan ook niet veel zorgen over te maken (hoewel dat niet wegneemt dat ik me toch zwaarder voel dan wat ik daadwerkelijk ben: 163 - rond de 55 kg).

Verder wel gelukkig hoor

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:47

Eline_ schreef:
Mensen, doe niet allemaal zo moeilijk over jullie lichaam..
je kan zeuren,klagen,piekeren en je zelf depressief maken, maar je zult er toch je hele leven nog mee moeten doen.
of je zou er het mes in moeten zetten, maar naar mijn mening geeft dat je ook geen lekker gevoel. dan ben je niet meer wie je hoort te zijn.
dan ben je een bedachte pop.
maarja, wat ik wil zeggen, leer je lichaam accepteren, pas als je dat doet, en dat ook uitstraalt, dan word je mooi

Helemaal mee eens. Zie mijn nieuwe topic!