Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annemiekJ schreef:ik heb een A en draag gewone Bh's zonder vulling en push-up. Ook draag ik gewoon de shirtjes en bikini's die ik wil! Er zijn genoeg dingen waar ik me druk om maak en voel me niet echt zeker van mn uiterlijk door ongelijke heupen en teruggetrokken kaak+ scheve tanden mja die tieten zijn wel het minste waar ik me zorgen over maak:P Ben 17 en wil niet zeggen dat ik plat ben want dat is niet zo mar heb dus een A, niet veel. Maar daar ga ik me echt niet aan opereren brr..en er zijn ook genoeg sterren die niet veel hebben (olsen twins, paris hilton etc. dat vink wel goed:P)
BasjeGuwrl schreef:Amber, ik ben echt benieuwd naar je borsten.
kekaro schreef:als mijn beebje er straks is (de derde en laatste) en mijn lichaam is weer op orde, dan wil ik er ook aan geloven hoor!
ik ben groot en heb mooie rondingen alleen mijn borsten hebben nooit mee willen werken en zeker na 3 zwangerschappen is het er niet beter van geworden!
(ja de derde dag na de bevalling heb ik precies de borsten die ik hebben wil....helaas duurt dat maar een dag of 2)
spannend Amberp ! lijkt me heel spannend om dan voor het eerst het resultaat te kunnen zien en showen
Pasha schreef:Ooeeh Amber ik ben ook erg benieuwd!!!
Jeetje meis echt mega dat je dat gedaan hebt...
Wie weet ooit.. over een paar jaar... volg ik je voorbeeld
Succes nog!!!
Cinnepin schreef:heb niet alles gelezen,
Als ik kleinere borsten zou hebben zou ik niet voor een vergroting gaan.
Ze zien er zo nep uit en voelen niet meer natuurlijk aan. kortom in de meeste gevallen vind ik het gewoon lelijk. Ook heb je wel eens dat je de littekens blijft zien. Ik zou dat er echt niet voor over hebben
Snap ook de totale nut niet van een vergroting. Je bent nou eenmaal zoals je bent
Karin schreef:Ik lees een paar keer 'je moet blij zijn met wat je hebt'.
Accepteren jullie een borstverkleining meer dan een borstvergroting? Of zeg je tegen iemand die een borstverkleining wil ook 'je moet blij zijn met wat je hebt'?
BasjeGuwrl schreef:Jij zou nooit siliconen willen, omdat je 'n D-cup hebt.
Misschien zou je er met 'n A-cup anders over denken, al kun je je dat nu misschien niet voorstellen.
Ik heb ook vriendinnen met een mooie C-cup, maar die begrijpen allemaal dat als ik over een aantal jaren nog 'niks' heb, ik graag een borstvergroting zou willen.
Ben blij dat sommige mensen dat toch begrijpen.