wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:50

Ik heb ook kleine borsten, ben 18 en heb een b-cup. Ik ben er op zich wel tevreden mee hoor. Ik draag gewoon een BH met een wat dikkere vulling en dat valt niet op. Want ik wil niet graag klussen aan mijn lichaam, ik heb er vrede mee dat mijn borsten klein blijven. Maar als je echt kleine borsten hebt en je schaamt je ervoor dan vind ik dat je het gewoon moet doen.

chas

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:54

het is je er niet voor schamen .........

het is voor jezelf ,voor je zelfvertrouwen ,en geloof me ,heb heeft mij heel goed gedaan ...

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:43

Ik ben het met chas eens

Ik heb het ook voor mezelf gedaan en niet omdat ik me schaam tegenover andere..

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:03

[quote="fargo"]Heeeel veel meisjes en ik bedoel echt heeel veel, groeien tussen hun 20e en 30e nog een volle maat erbij. quote]

nou dan hoop ik dat dat niet bij mij gebeurt want dan gaat het mes er echt wel in en dan om ze te reduceren.

Jennasilver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:11

Ik ben van een AAAA naar een grote B gegaan en ben super tevreden.
Als je er ongelukkig van wordt moet je niet mee blijven rond lopen.
Chas van Chassie van het borstenforum??

0nina0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:04

ik heb een A en draag gewone Bh's zonder vulling en push-up. Ook draag ik gewoon de shirtjes en bikini's die ik wil! Er zijn genoeg dingen waar ik me druk om maak en voel me niet echt zeker van mn uiterlijk door ongelijke heupen en teruggetrokken kaak+ scheve tanden mja die tieten zijn wel het minste waar ik me zorgen over maak:P Ben 17 en wil niet zeggen dat ik plat ben want dat is niet zo mar heb dus een A, niet veel. Maar daar ga ik me echt niet aan opereren brr..en er zijn ook genoeg sterren die niet veel hebben (olsen twins, paris hilton etc. dat vink wel goed:P)

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:20

annemiekJ schreef:
ik heb een A en draag gewone Bh's zonder vulling en push-up. Ook draag ik gewoon de shirtjes en bikini's die ik wil! Er zijn genoeg dingen waar ik me druk om maak en voel me niet echt zeker van mn uiterlijk door ongelijke heupen en teruggetrokken kaak+ scheve tanden mja die tieten zijn wel het minste waar ik me zorgen over maak:P Ben 17 en wil niet zeggen dat ik plat ben want dat is niet zo mar heb dus een A, niet veel. Maar daar ga ik me echt niet aan opereren brr..en er zijn ook genoeg sterren die niet veel hebben (olsen twins, paris hilton etc. dat vink wel goed:P)

Paris Hilton mocht van haar vader geen borstvergroting anders had ze het wel gedaan.

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:44

Tsja, maar laten we sowieso niet het voorbeeld van paris volgen haha

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:51

Inderdaad, Paris mocht het niet..
Zijn de olsins niet nog erg jong?

En aan de andere kant, kijk eens naar de steren die het wel hebben gedaan.. Haha kan nu wel met namen beginnen maar dan kan ik niet meer ophouden..

Met mij gaat het inmiddels super goed.. mijn drains zijn er gister uit gehaald en ook de tape is eraf..
Haha de eerste x zitten zonder tape was zo raar..
De arts zei dat alles er goed uit zag. Moet over twee weken terug om hecht pleisters eraf te laten halen, ook halen ze dan eventuele uitstekende hechtingen eruit.
Ik zelf vind ze nog erg gezwollen. (arts zei dat dit nog zou zakken)
Maar zoals iedereen zegt zien ze er na een maand of 2 heel anders uit.. dus jaeventjes geduld nog maar

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 08:27

als mijn beebje er straks is (de derde en laatste) en mijn lichaam is weer op orde, dan wil ik er ook aan geloven hoor!

ik ben groot en heb mooie rondingen alleen mijn borsten hebben nooit mee willen werken en zeker na 3 zwangerschappen is het er niet beter van geworden!

(ja de derde dag na de bevalling heb ik precies de borsten die ik hebben wil....helaas duurt dat maar een dag of 2)

spannend Amberp ! lijkt me heel spannend om dan voor het eerst het resultaat te kunnen zien en showen

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:17

Dat is wel vervelend kekaro.. Dan heb je eindelijk de borsten die je wilt.. verdwijnen ze weer..
Kan me voorstellen dat je zeker dan zoiets hebt van ik heb ze gehad en wil ze weer

Het was inderdaad heel spannend.. ook wel wennen hoor zo ineens zonder die owh zo strakke tape.. het echte resultaat kan ik nog niet zien..
Dat kan ik pas over een maand of 2.. ze zullen nog wat slinken en nog wat "natuurlijker" gaan zitten..

Maar ben er nu al reuze blij mee.. vooral als ze in een mooi shirtje zitten

melissa_b

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 21:52

ik ben nu 16 jaar oud en het is niet veel wat ik heb. Het liefst wil ik nadat ik 18/20 jaar ben er het is nog steeds niet gegroeit toch wel erg graag een borstvergroting.
het ziet er nu gewoon niet uit in bikini, vooral omdat ik best wel mollig ben maar dus amper borsten heb. dit vind ik ook best wel raar. dat ik eigenlijk overal wel vet heb behalve in mijn borsten.. wie weet hoe dat komt?
en meetje deed het pijn? en is het duur?

Maartje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:05

ik heb best een boezem dus zo'n borstvergroting hoef ik niet borstverkleining evenmin alhoewel ik het soms wel lastig met bikini's enzo en ik voel me best bekeken dus ik zou best met 1 van jullie willen ruilen want groot is ook niet altijd fijn hoor! klein maar fijn lijkt me;)

melissa_b

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:08

maartje1990 mischien is het af en toe wat minder leuk. maar het is ook niet leuk als er amper wat in je bikini topje zit vind je niet? vind ik er zo banketstaaf uitzien:P

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 11:40

Klein maar fijn werkt ook niet helemaal..

Ik ben toch echt blij dat ik de stap genomen heb om van klein maar fijn, naar een wat groter formaatje te gaan! Past gewoon beter bij mijn lijf en ziet er super uit!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:51

Amber, ik ben echt benieuwd naar je borsten. Haha!

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:44

BasjeGuwrl schreef:
Amber, ik ben echt benieuwd naar je borsten. Haha!

Mijn zusje heeft de foto's..
Zal vragen of ze ze naar mij mailt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:21

heb niet alles gelezen,

maargoed ik heb een d-cup. Van mezelf. Ik vind het wel best zo. Soms denk ik dat ze wel kleiner hadden gemogen ( een c-cupje ) maar ik heb ze nou eenmaal.
Gelukkig hangen ze niet ook als ik geen bh aan heb ziet het er gewoon mooi uit en hangen ze niet op mijn knieen, al komt het niet vaak voor dat ik geen bh aan heb.
Als ik kleinere borsten zou hebben zou ik niet voor een vergroting gaan.
Ze zien er zo nep uit en voelen niet meer natuurlijk aan. kortom in de meeste gevallen vind ik het gewoon lelijk. Ook heb je wel eens dat je de littekens blijft zien. Ik zou dat er echt niet voor over hebben
Snap ook de totale nut niet van een vergroting. Je bent nou eenmaal zoals je bent

Kiim__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:27

Ook ik heb niet alles gelezen, ben 15 jaar en heb een Grote C/ kleine D-cup.. Vind het goed zo, groei ook niet veel meer..
Maar stel dat ik een A-Cup had had ik ze zeker weten laten vergroten naar een B/C Cup

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:34

Ooeeh Amber ik ben ook erg benieuwd!!!
Jeetje meis echt mega dat je dat gedaan hebt...
Wie weet ooit.. over een paar jaar... volg ik je voorbeeld Knipoog
Succes nog!!!

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:04

kekaro schreef:
als mijn beebje er straks is (de derde en laatste) en mijn lichaam is weer op orde, dan wil ik er ook aan geloven hoor!

ik ben groot en heb mooie rondingen alleen mijn borsten hebben nooit mee willen werken en zeker na 3 zwangerschappen is het er niet beter van geworden!

(ja de derde dag na de bevalling heb ik precies de borsten die ik hebben wil....helaas duurt dat maar een dag of 2)
spannend Amberp ! lijkt me heel spannend om dan voor het eerst het resultaat te kunnen zien en showen Lachen

Heel herkenbaar. Ben nu sinds een jaar moeder en heb 11 maanden borstvoeding gegeven. Het is dat ik nog plannen heb om in de toekomst moeder te worden (ben pas 24 en alleenstaand) anders ging ik nu nog onder het mes.
Ik kijk de situatie nog 10 jaar aan en wie weet hoe het dan is. Wil het namelijk wel, maar voornamelijk een lift. Het is gewoon slappe hap geworden Nagelbijten / Gniffelen

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:31

Pasha schreef:
Ooeeh Amber ik ben ook erg benieuwd!!!
Jeetje meis echt mega dat je dat gedaan hebt...
Wie weet ooit.. over een paar jaar... volg ik je voorbeeld Knipoog
Succes nog!!!

Ik hoop het voor je (haha als je het echt wilt tenminste Tong uitsteken)!! Aan de ene kant is het jammer dat er zo'n hoog prijskaarje aanzit.. maar aan de andere kant wel beter omdat je er dan zeker goed over nadenkt!

Cinnepin schreef:
heb niet alles gelezen,
Als ik kleinere borsten zou hebben zou ik niet voor een vergroting gaan.
Ze zien er zo nep uit en voelen niet meer natuurlijk aan. kortom in de meeste gevallen vind ik het gewoon lelijk. Ook heb je wel eens dat je de littekens blijft zien. Ik zou dat er echt niet voor over hebben
Snap ook de totale nut niet van een vergroting. Je bent nou eenmaal zoals je bent

Denk niet dat, als je zelf gezegend bent met een fatsoenlijke cub-maat, je kunt zeggen wat je zou doen als je een kleine cub-maat zou hebben.En die gevallen waar jij het over hebt zijn vergrotingen van een A naar een D en dat klopt, dat ziet er niet uit..
Mijn littekens vallen precies in de plooi.. die zie je dus alleen als ik lig. het is nu net drie weken geleden, dus zal nog aardig wegtrekken.
Ze voelen al redelijk natuurlijk aan, ook dit zal nog verbeteren als de huid er eenmaal aan gewent is.
Heb inmiddels al aardig wat sillicone borsten gevoeld en gezien.. maar de meeste zagen er redelijk natuurlijk uit en voelde ook zo!

Naomi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:46

Karin schreef:
Ik lees een paar keer 'je moet blij zijn met wat je hebt'.

Accepteren jullie een borstverkleining meer dan een borstvergroting? Of zeg je tegen iemand die een borstverkleining wil ook 'je moet blij zijn met wat je hebt'?

nee, maar ik ben beetje tegen siliconen, die zou ik nooit willen!
Ik heb niks te klagen met mijn D-cup, maar wel erg veel pijn in mijn huid en rug/nek soms.
Maar een er zit gewoon veel verschil in een verkleining en vergroting.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:37

Jij zou nooit siliconen willen, omdat je 'n D-cup hebt. Knipoog
Misschien zou je er met 'n A-cup anders over denken, al kun je je dat nu misschien niet voorstellen.

Ik heb ook vriendinnen met een mooie C-cup, maar die begrijpen allemaal dat als ik over een aantal jaren nog 'niks' heb, ik graag een borstvergroting zou willen.
Ben blij dat sommige mensen dat toch begrijpen. Lachen

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:01

BasjeGuwrl schreef:
Jij zou nooit siliconen willen, omdat je 'n D-cup hebt. Knipoog
Misschien zou je er met 'n A-cup anders over denken, al kun je je dat nu misschien niet voorstellen.

Ik heb ook vriendinnen met een mooie C-cup, maar die begrijpen allemaal dat als ik over een aantal jaren nog 'niks' heb, ik graag een borstvergroting zou willen.
Ben blij dat sommige mensen dat toch begrijpen. Lachen

Ik zou wel een vergroting willen als ik een A heb bijv. (al zou ik dat soms wel willen) maar de siliconen zelf lijken me niks.
Ik begrijp het wel hoor van mensen, maar vind het zelf moeilijk te oordelen, door de siliconen.