eigenlijk voor helemaal niets en daar ben ik best wel blij om! ja benm wel allergisch voor vroeg opstaan, gaan mijn ogen helemaal dicht van zitten enzo
Ja ik weet het, heel irritant als je met paarden werkt!! Ik krijg er van die dikke ogen van!! wat dan ook gaat kriebelen en tranen!! Heel irritant!! vooral met opstrooien... maar hoe dan ook, ik werk graag met paarden dus mijn stro allergie moet ik maar accepteren
ik ben allergisch voor druk.. dus strakke broeken, t-shirt enz. dat komt ineens en ik slik nu 6 weken medicijnen en hopelijk is het dan over. Ik kreeg op die plekken verschrikkelijke jeuk en rode bultjes
en ik kan niet goed tegen een fel zonnetje want dan krijg ik een niesbui maar ik weet niet goed of dat nou een allergie is of niet.
Het enige vervelende is dat ik geen kroepoek kan eten.. Garnalen zelf lust ik toch niet haha.
Ik kwam er achter toen ik een jaar of 6 was, ik at altijd kroepoek en er was nooit iets ergs aan de hand ofzo.. Totdat ik een keer helemaal naar werd en opzwol.. (schrijf je dat zo?? ) Dokter erbij geweest, ja ze is allergisch.. Ik weet er niks meer van maar ik eet al heel lang geen kroepoek meer!