mini_bienie schreef:Ok lange vraag... Mijn lichaam stoot de pil af, ben zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte, en zo zijn we er achter gekomen, bovendien, als ik de pil slik ben ik 24 uur per dag 7 dagen in de week misselijk en heb ik barstende koppijn... Nou heb ik tegenwoordig een koperspiraaltje, maar dat is ook niet optimaal, het werkt perfect, maar... Ik heb er zo verschrikkelijk veel last van!! Als ik ongesteld ben heb ik de hele week pijn, in mijn rug en in mijn buik, niet een beetje, maar echt heel erg veel pijn, nauwelijks instaat om op te staan, laat staan om 40 uur in de week te werken... Daarnaast ben ik sinds ik dat spiraaltje heb niet meer zoals daar voor, 5 dagen ongesteld, maar nu een dag of 10(!) En nu ben ik dus opzoek naar iets nieuws... Iets wat me geen pijn doet, en iets dat niet lijkt op de pil, omdat mijn lichaam dat niet wil...
Wat zijn jullie ervaringen?
Misschien is de evrapleister wel iets voor jou.
Dat is een pleister die je 1 keer in de week moet verwisselen.
Die blijft dus eenweek zitten ook met douchen en zwemmen etc.
Je plakt dan drie weken die pleister en dan stop je een week.
Net als met de pil, maar ja kan ook gewoon doorplakken.
Ik kreeg de pil nooit door m'n keel en vergat hem heeeeel vaak.
Nou heb ikdie pleister en je hebt een vaste dag dat je hem verwisseld (vrijdag bij mij dan ben ik in het weekend tenminste niet ongesteld) en ik ben het nog geen 1 keer vergeten.
Ideaal vind ik.
Nog meer mensen hier toevallig die de evrapleister gebruiken?
Ben wel benieuwd naar meer ervaringen.