Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:Ik moet meer geduld hebben duidelijk, voor mijn gevoel doe ik echt al heel weinig. Sommige dingen moeten alleen wel echt. Scheelt dat het na vrijdag vakantie is, dan kan er uitgeslapen worden en hoeven er geen broodtrommels en fruitbakjes gemaakt te worden.
Nu 2 dagen nauwelijks iets gedaan zodat ik morgen wel naar de kerstlunch van het werk kan. Daar heb ik wel zin in.
De bedrijfsarts is bij ons ongeveer om de 8 weken. Die afspraken moeten ongeveer 4 weken van te voren gemaakt worden, dus het duurt ook weleens wat langer.
Love_myhorse schreef:om de hoeveel weken moeten jullie naar de BA?
Veneri: hoe gaat het met jou?
zonnebloem18 schreef:Nauwelijks iets is 1 was per dag draaien en ophangen, brood en fruit klaarmaken voor dochter, op sommige dagen koken, maar mijn man doet dat ook regelmatig. Breng mijn dochter al niet meer naar school, ga niet naar de winkel en doe helemaal niks in het huishouden.
Zit vooral op de bank, kopjes thee halen, eten en knuffelen met de kat of kind. En dan het hele ochtendritueel met mijn dochter voor ze naar school gaat.
Zebrastreep schreef:Overleg met bedrijfsarts.
Bedrijfsarts was wel een fijn persoon. Hij snapte de situatie volledig maar ze willen wel dat je iets probeerd.
Zebrastreep schreef:Ik heb na 3 slechte dagen eindelijk weer een goede dag. Even kort op mijn paard gestapt en de ander uitgebreid gepoetst en geknipt voor de verkoop.
Het slapen gaat ook iets beter. Ik blijf nu niet zo lang meer wakker liggen en als er geen onrust of geluiden zijn slaap ik ook de hele nacht door.
Celebi schreef:Uiteindelijk is het een grote zoektocht naar de onderliggende oorzaak en soms kan het zijn dat er daarvoor bepaalde medicatie is waardoor je makkelijker uit die sleur raakt. Maar grotendeels is het echt acceptatie, rust en afwachten.