Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:foxy80 schreef:Ik meld me hier ook, ondertussen halfweg tussen 40 en 50. Wat ik vooral mis is de drive om vanalles buitenshuis te ondernemen. Na 8 u wil ik alleen op de bank ploffen.
Het is toch ook geen verplichting om van alles te ondernemen? Als jij om 8u op de bank wil ploffen, mag dat toch?
foxy80 schreef:Supervixen schreef:foxy80 schreef:Ik meld me hier ook, ondertussen halfweg tussen 40 en 50. Wat ik vooral mis is de drive om vanalles buitenshuis te ondernemen. Na 8 u wil ik alleen op de bank ploffen.
Het is toch ook geen verplichting om van alles te ondernemen? Als jij om 8u op de bank wil ploffen, mag dat toch?
Maar heb ook 0 energie/zin in paard en sporten, terwijl de weegschaal klimt. Die zijn onevenredig met elkaar verbonden, hoe hoger mijn gewicht, hoe minder zin in wat dan ook
C_arola schreef:foxy80 schreef:
Maar heb ook 0 energie/zin in paard en sporten, terwijl de weegschaal klimt. Die zijn onevenredig met elkaar verbonden, hoe hoger mijn gewicht, hoe minder zin in wat dan ook
Zou een maatje of vriendin ook niet kunnen helpen? Dat je op die manier in beweging gaat komen en dingen gaat doen?
Goof schreef:Poeh, ik zie op de vorige pagina al 2 personen benoemen dat ze 60 uur in de week werken of werkten. Dat vind ik wel heftig.
Is dat echt vanwege financiële redenen of vinden/vonden jullie dat ook echt leuk?
Ik werk bewust altijd al 4 dagen. Ik word helaas echt ziek als ik meer werk.
foxy80 schreef:C_arola schreef:foxy80 schreef:
Zou een maatje of vriendin ook niet kunnen helpen? Dat je op die manier in beweging gaat komen en dingen gaat doen?
Ja, maar waar vind je die? Bedankt voor het meedenken trouwens.
Bellatrix schreef:Ik merk gelukkig ook wel dat het mij minder kan schelen wat een ander denkt maar de prednison pompt vocht in mijn gezicht en ik baal er ontzettend van hoor. Ik keek al niet graag in de spiegel maar nu al helemaal niet meer. Het is gewoon lelijk. En nee ik kan er niets aan doen maar ik ben er erg bewust van.
Daarom ben ik ook wel blij dat het bij mijn sportschool vaak niet druk is.Niet dat ze staren ofzo hoor maar gewoon, het gevoel.
Goof schreef:Poeh, ik zie op de vorige pagina al 2 personen benoemen dat ze 60 uur in de week werken of werkten. Dat vind ik wel heftig.
Is dat echt vanwege financiële redenen of vinden/vonden jullie dat ook echt leuk?