Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Blijf netjes naar elkaar en inhoudelijk op de discussie reageren.
Katootje7791 schreef:Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Blijf netjes naar elkaar en inhoudelijk op de discussie reageren.
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen, geloof ik. Doel je op iemand specifiek? En bereik je met deze opmerking waar je op had gehoopt?
Katootje7791 schreef:Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Blijf netjes naar elkaar en inhoudelijk op de discussie reageren.
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen, geloof ik. Doel je op iemand specifiek? En bereik je met deze opmerking waar je op had gehoopt?
Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Blijf netjes naar elkaar en inhoudelijk op de discussie reageren.
Daihyo schreef:Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Blijf netjes naar elkaar en inhoudelijk op de discussie reageren.
Totaal niet nodig die onderhuidse sneer.
Voor wie als volwassene vastloopt of tegen dingen aanloopt of twijfelt over HB kan ik Imanda Slief-Boom aanraden. Zij is psycholoog en richt zich vooral op volwassen HB'ers. Is zelf ook HB met HB kinderen. Voor mij echt een verademing om met haar te praten.
Little_Gift schreef:Je hebt gelijk hoor Katootje. Ik liet me meeslepen door mijn ergernis aan de uitspraken van een bepaalde bokker.
Had me niet mogen laten meesleuren naar dat niveau dus mijn excuses en negeer mijn opmerking maar in dit topic.
Little_Gift schreef:Je hebt gelijk hoor Katootje. Ik liet me meeslepen door mijn ergernis aan de uitspraken van een bepaalde bokker.
Had me niet mogen laten meesleuren naar dat niveau dus mijn excuses en negeer mijn opmerking maar in dit topic.
germie schreef:Katootje, als je tegenwoordig naar de ggz wilt, dan heb je een wachttijd waar je niet blij van wordt. Welkom in Nederland.
Goof schreef:germie schreef:Katootje, als je tegenwoordig naar de ggz wilt, dan heb je een wachttijd waar je niet blij van wordt. Welkom in Nederland.
In mijn geval niet HB gerelateerd (alhoewel dat wel werd gevraagd in het intakegesprek), maar ik kon afgelopen jaar via de huisarts binnen anderhalve maand terecht bij een psycholoog voor onderzoeken en vervolgtraject etc.
Dus kennelijk is het niet overal even lang.
Matheno schreef:Heel veel dingen die ik hier lees zou ik persoonlijk eerder koppelen aan ADD. Een hoofd die te snel gaat voor praten / schrijven, alleen iets doen als je intrinsieke motivatie hebt etc.
Persoonlijk ben ik ook meer "beperkt" in mijn leven door ADD dan perse door HB. Maar goed.. die 2 diagnoses hebben sowieso veel overlap volgens mij.