Wat enorm triest voor A dat ze stagneert.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Ik gebruik dit topic ook een beetje als 'uitlaatklep', ook wat onder de mom dat niemand mij hier toch kent. Ik weet niet hoeveel mensen er nog meelezen, maar het van me af schrijven helpt ook wel. Dat was even mijn verantwoording haha.
Met A. Gaat het nog steeds hetzelfde, niet goed dus. Ze stagneert. De therapie heeft geen effect, dus daar gaan ze mee stoppen hebben ze vorige week beslist. Antidepressiva is opgestart. Revalidatie artsen zitten zelf met de handen in het haar en zitten nu samen om te beslissen wat ze verder gaan doen.
Met mij gaat het ook niet goed, ik zal ten vroegste pas kunnen verhuizen in oktober, anders doe ik aan contractbreuk, maar ik merk dat het hier echt niet meer gaat. Ik ben ongelofelijk angstig en heb wekelijks paniekaanvallen. Ik heb me de laatste weken enorm afgesloten van vrienden en familie en enorm op mijn vriend geleund, die vorige week heeft aangegeven dat het ook voor hem te veel aan het worden is. Dat was geen leuk gesprek en merk dat het tussen ons nu ook niet lekker gaat. Het ging even beter, dacht dat ik dit wel een plekje had gegeven en plots komt het nu weer allemaal heel onverwachts terug.
Ik heb mogelijks wel een appartement gevonden via via, maar daar kan ik dus pas in oktober in en het is maar een jaarcontract. Dus ik twijfel nog een beetje of ik geen langere 'commitment' wil aangaan. De prijs is wel heel fair voor het appartement. Ik ga terug naar een psycholoog en heb vrijdag ook een gesprek met de huisarts.
Mondy schreef:Balou ook sterkte voor jou
Ts helemaal niet raar dat het allemaal even zo heftig binnenkomt hoor. Geef het de tijd en praat er inderdaad over.
Heb je zelf een bhv/ehbo diploma ? Je kan dat misschien gaan doen om voor jezelf wat zekerder erin te worden dat je wat kan doen in ge al van nood. Misschien geeft dat wat meer rust ?
DuoPenotti schreef:Wat een rollercoaster ben je zo toch in beland zeg.![]()
Goed van je dat je hebt opgezegd. Je hebt het genoeg geprobeerd. Maar wat niet gaat, gaat niet.
Ga je nu tijdelijk bij je ouders wonen?
En ja 3 maanden lijkt lang, anderzijds het is ook zo weer voorbij.
Freya6 schreef:Is er niet iets in de medicatie wat haar zo afgevlakt maakt?
Word er ook met pictogrammen of plaatjes gewerkt of een letterbord?
Wat is de verklaring van de artsen?
belle_boef schreef:Freya6 schreef:Is er niet iets in de medicatie wat haar zo afgevlakt maakt?
Dit zijn nou niet echt vragen voor TS om in dit topic antwoord op te geven.
TS je deelt sowieso wel veel info over je vriendin. Is dat nog steeds akkoord vanuit haar kant?
Wellicht kan je je in dit topic meer richten op wat jij nodig hebt.