Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
snorkel1986 schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?
Bij mij hebben ze vandaag een spuit gezet ivm frozensholder dus... klooien zo verder...
Ann_moi schreef:Ik ben 5 weken geleden van de trap gevallen, schouder schoot uit de kom en vrijwel meteen terug. Inmiddels nu een paar keer fysiotherapie gehad met statische kracht oefeningen. Ik hoor soms een knak tijdens bewegingen. Wanneer kwamen jullie op het punt dat je door de MRI moest? Mijn fysio denkt mogelijk wel dat het labrum gescheurd kan zijn, maar wil wel inzetten op het goed krijgen met oefeningen omdat ik nog wel veel kracht in de arm heb. (En herstellen met 3 jonge kinderen van zo’n operatie lijkt me ook bijna niet te doen).
snorkel1986 schreef:Ann_moi schreef:Ik ben 5 weken geleden van de trap gevallen, schouder schoot uit de kom en vrijwel meteen terug. Inmiddels nu een paar keer fysiotherapie gehad met statische kracht oefeningen. Ik hoor soms een knak tijdens bewegingen. Wanneer kwamen jullie op het punt dat je door de MRI moest? Mijn fysio denkt mogelijk wel dat het labrum gescheurd kan zijn, maar wil wel inzetten op het goed krijgen met oefeningen omdat ik nog wel veel kracht in de arm heb. (En herstellen met 3 jonge kinderen van zo’n operatie lijkt me ook bijna niet te doen).
Ik zou niet te lang blijven klooien heb jij pijn tussen door? En anders gewoon afspraak maken afzeggen kan altijd.. en duurt vaak paar weken voor he terecht kan.
! Dus hopelijk hebben mensen die ook te maken krijgen met een SLAP-laesie wat aan mijn verhaal en de overwegingen voor wel/geen operatie.