Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SansaS schreef:Nu is alcohol eigenlijk voor iedereen ook slecnt. Het vergroot je kans op kanker, op hart en vaatziekten, leverproblemen. Eigenlijk is er überhaupt geen goede reden om alcohol te drinken.
Nuchter schreef:Naam is veranderd ja!
Ben ik heel stom als ik wil kijken wat er gebeurd als ik toch drink? In een veilige omgeving, dus als mijn man erbij is, uiteraard met zijn medeweten? Nu merk ik amper wat van de medicatie, op continu gapen na.
Ik denk dat ik dat gewoon moet weten, kijken wat de consequenties zijn. Ook voor mijn man kan dat vertrouwen geven, als ik er echt vreselijk ziek van wordt zal hij ook wel denken van: nou die gaat echt niet drinken.
Nuchter schreef:Vandaag een week nuchter! Hoera!
Vandaag is mijn zusje weer hier en gaan we er een leuke dag van maken, de snert van gisteren was heerlijk trouwens!
Citaat:Ben ik heel stom als ik wil kijken wat er gebeurd als ik toch drink? In een veilige omgeving, dus als mijn man erbij is, uiteraard met zijn medeweten? Nu merk ik amper wat van de medicatie, op continu gapen na.
Ik denk dat ik dat gewoon moet weten, kijken wat de consequenties zijn. Ook voor mijn man kan dat vertrouwen geven, als ik er echt vreselijk ziek van wordt zal hij ook wel denken van: nou die gaat echt niet drinken.
Nuchter schreef:Het gaat goed hier. Eergisteren had ik mijn eerste echt vrolijke en blije dag sinds maanden. Gisteren was ook een fijne en goede dag, vandaag ga ik er ook iets leuks van maken!
Familie is er nog steeds iedere dag, daar heb ik veel steun van. Ook van lotgenoten ervaar ik veel steun, de gezamenlijke deler smeed meteen een band. Vrijwel iedere dag pak ik de online meeting mee en op maandag ga ik naar de fysieke meeting
Nuchter schreef:Het gaat goed hier. Eergisteren had ik mijn eerste echt vrolijke en blije dag sinds maanden. Gisteren was ook een fijne en goede dag, vandaag ga ik er ook iets leuks van maken!