Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moniiquee schreef:Dinsdag alweer de 3de kuur. Gelukkig gaat het nog steeds erg goed met me
Gebeuren ook hele mooie dingen. Door het ziekenhuis gewezen op stichting Levensportret. Een hele mooie film opgenomen, die ik ook al ontvangen heb. Prachtig zulke initiatieven, die volledig op vrijwilligers draaien! Ik vond het idee heel mooi.. Vooral ook voor de kindjes van m’n beste vriendinnen, zodat ze toch iets ‘tastbaars’ hebben
En nog zoiets moois.. Ik rij al bijna 12 jaar bij een hobby fokker. Sinds de jaren 80 fokt hij al en alle merries krijgen een naam met Ida. Zo bestaat de stam al een flinke tijd. Dit jaar heeft de merrie die ik al jaren rijdt, een merrie veulentje gekregen. Was sowieso al bijzonder, m’n beste vriendin en ik waren bij haar geboorte.![]()
Maar de fokker heeft besloten om nu even af te zien van Ida in de naam. Ze heeft de naam Unique (gekregen. Vernoemd na mij.. (ik heet Monique) Zodat ik er altijd een beetje bij zal blijven horen. Voor hun een klein gebaar, maar ik vind het zo bijzonder.
![]()