Het leven komt ten einde..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Het leven komt ten einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 12:31

Goed om te lezen dat jullie vakantie zo fijn was.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 17:55

Fijn dat je het fijn hebt gehad, hoe dubbel ook alles was en is. Deze herinneringen heb je gemaakt èn gegeven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 19:52

Wat fijn dat jullie genoten hebben!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:14

Ik heb dit topic gemist.
Wat kan je mooi schrijven ondanks de verdrietige omstandigheden. Fijn dat jullie hebben kunnen genieten op de vakantie. Hele mooie foto ook! Als het goed is ben je inmiddels met de chemo begonnen. Hoe gaat het nu met je? Hopelijk krijg/heb je niet teveel last van de bijwerkingen. Digitale knuffel voor jou!

Onlylienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:24

Ik ben er stil van.. ook omdat je mijn leeftijd bent.. te jong..
Ik weet er eerlijk gezegd ook niet wat ik erop moet zeggen... soms is alleen een knuffel voldoende..

:(:) :knuffel:

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:41

Ik zie dit topic nu pas, wat heb je zo'n klote nieuws in mooie woorden weten te omschrijven. Ik neem je woorden zeker mee als ik me inderdaad weer eens druk loop te maken over iets onzinnigs, voor je het weet kan alles anders zijn.

Ik hoop dat je zo lang mogelijk pijnvrij van het leven mag genieten!

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-24 23:08

Bedankt allemaal voor de nieuwe lieve reacties <3

Vorige week dinsdag de 1e chemo gehad. Vooral zaterdag erna, weer de extreme vermoeidheid. Dus dat weer eigenlijk hetzelfde. Soms wel lastige momenten, ook met mezelf gehad. Het is zo stom om dan niet te kunnen wat je wilt, terwijl ik me zo goed lichamelijk voelde, van te voren. En ook wel dat ik denk, als het dalijk niks laat zien, dan wil ik er ook niet mee door.
Maar verder weer genoeg fijne dagen gehad. 2 nachtjes naar Brugge geweest met m’n beste vriendin :) Dus genoeg om ook dubbel zo hard, van te genieten!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 10:26

Topper!

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 13:02

Dinsdag alweer de 3de kuur. Gelukkig gaat het nog steeds erg goed met me :)

Gebeuren ook hele mooie dingen. Door het ziekenhuis gewezen op stichting Levensportret. Een hele mooie film opgenomen, die ik ook al ontvangen heb. Prachtig zulke initiatieven, die volledig op vrijwilligers draaien! Ik vond het idee heel mooi.. Vooral ook voor de kindjes van m’n beste vriendinnen, zodat ze toch iets ‘tastbaars’ hebben :)

En nog zoiets moois.. Ik rij al bijna 12 jaar bij een hobby fokker. Sinds de jaren 80 fokt hij al en alle merries krijgen een naam met Ida. Zo bestaat de stam al een flinke tijd. Dit jaar heeft de merrie die ik al jaren rijdt, een merrie veulentje gekregen. Was sowieso al bijzonder, m’n beste vriendin en ik waren bij haar geboorte. <3
Maar de fokker heeft besloten om nu even af te zien van Ida in de naam. Ze heeft de naam Unique (gekregen. Vernoemd na mij.. (ik heet Monique :P) Zodat ik er altijd een beetje bij zal blijven horen. Voor hun een klein gebaar, maar ik vind het zo bijzonder. ;( :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:04

moniiquee schreef:
Dinsdag alweer de 3de kuur. Gelukkig gaat het nog steeds erg goed met me :)

Gebeuren ook hele mooie dingen. Door het ziekenhuis gewezen op stichting Levensportret. Een hele mooie film opgenomen, die ik ook al ontvangen heb. Prachtig zulke initiatieven, die volledig op vrijwilligers draaien! Ik vond het idee heel mooi.. Vooral ook voor de kindjes van m’n beste vriendinnen, zodat ze toch iets ‘tastbaars’ hebben :)

En nog zoiets moois.. Ik rij al bijna 12 jaar bij een hobby fokker. Sinds de jaren 80 fokt hij al en alle merries krijgen een naam met Ida. Zo bestaat de stam al een flinke tijd. Dit jaar heeft de merrie die ik al jaren rijdt, een merrie veulentje gekregen. Was sowieso al bijzonder, m’n beste vriendin en ik waren bij haar geboorte. <3
Maar de fokker heeft besloten om nu even af te zien van Ida in de naam. Ze heeft de naam Unique (gekregen. Vernoemd na mij.. (ik heet Monique :P) Zodat ik er altijd een beetje bij zal blijven horen. Voor hun een klein gebaar, maar ik vind het zo bijzonder. ;( :D

Brok in mn keel, wat mooi <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:12

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:51

Wat mooi! Die dingen krijgen nog eens zoveel betekenis eh… genieten van die dingen en hopelijk blijf je de behandeling goed verdragen!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:10

Fijn dat je je goed voelt, en dat idee van je ‘deels’ vernoeming vind ik ook heel mooi!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:47

Wat mooi TS!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:52

Wat een prachtig gebaar van de fokker zeg! Wat lief!!

Hopelijk mag je nog ruime tijd genieten van het leven zonder ongemakken! Dat er maar hele goede en mooie dagen op jouw pad mogen komen nog.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 08:15

Wat een prachtig gebaar van de fokker, echt heel waardevol!

Wat vervelend dat je zo'n last hebt van die vermoeidheid, trekt dat met een dag of wat ook weer weg? Of blijft het heel erg hangen.

Wel fijn om te leven dat je zoveel mooie dingen doet met de mensen om je heen.

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 08:43

Bedankt voor jullie berichtjes :)

Vermoeidheid trekt wel echt helemaal weg.. Op zaterdag mijn slechtste dag en vanaf zondag avond, zit er een hele stijgende lijn in. Afgelopen dagen kan ik alles, wordt daarin niet beperkt gelukkig!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 08:48

Wat een mooi gebaar van de fokker!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 10:32

Fijn Daanke je goed voelt TS en mooi dat al deze mooie dingen op jouw pad komen. Het is een mooie manier om jouw aanwezigheid op deze aardkloot een blijvend plekje te geven hè

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 11:41

Wat ontzettend mooi van de fokker! <3 En ook fijn dat je je goed voelt, hopelijk blijft dit zo zodat je mooie dagen kunt hebben met je dierbaren.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:24

Wauw wat een verhaal. Ik ben 31 en het is toch zo mega oneerlijk om al rond die leeftijd het leven achter je te moeten laten. En zat ik mij net weer druk en gestrest te maken om de pakketbezorger die ik gemist heb, zet dit mij weer met beide benen op de grond. Het doet er allemaal niet toe

Ik wens je heel veel sterkte

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 08:59

Hoe gaat het nu met je TS?

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 09:13

Jeetje ik lees je topic nu pas. Wat een heftig jaar heb jij al achter de rug. En wat een mooie woorden spreek je. Echt tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte!

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-24 11:39

Goed! :)
Ik had al snel ook het idee, om een feest te geven.. En dat nu allemaal aan het doorpakken, alle uitnodigingen zijn de deur bijna uit *\o/*
Wordt soms wel dubbel.. want er zullen misschien wel mensen komen, die ik niet meer ga zien. Maar toch hoop ik dat het vooral mooie herinneringen oplevert.

Tekst van het kaartje: :)

Als tijd iets kostbaars wordt, besef je nog meer, wat belangrijk is!
Wij willen graag een onvergetelijke avond maken! Om mooie herinneringen te maken met lieve mensen. En daar hoor jij bij!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:43

Wat een onwijs mooi idee TS! Ik hoop dat de opkomst groot is en dat het een fantastische dag gaat worden! <3