Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Vanaf welke afstand drinken jullie onderweg? Ik vind het buikgevoel van water drinken tijdens het lopen heel rot en drink nu dus niet tijdens het lopen, maar met warmer weer en langere afstanden weet ik niet hoe verantwoord dat is. Ik zweet overigens niet veel (nooit gedaan).
Tink89 schreef:En nemen jullie dan een fles mee? Een vest met zo'n zak met zo'n rietje? Of een zacht flesje in een zak? Ik heb nu gewoon een korte hardloopbroek aan waar m'n telefoon niet eens in past, laat staan een flesje water.
Tink89 schreef:Ik ga eens kijken voor zo'n trailvest. Bij ons in de outlet (roermond) zitten wat winkels waar ze hardloopspul verkopen en ik heb ze daar zien harder. O.a. van Salomon, dus ga eens passen. Ik heb een flinke voorgevel (en dan bedoel ik niet e of f ofzo, maar écht groot), dus hoop dat het een beetje comfortabel is.
Suliko schreef:Tink89 schreef:Ik ga eens kijken voor zo'n trailvest. Bij ons in de outlet (roermond) zitten wat winkels waar ze hardloopspul verkopen en ik heb ze daar zien harder. O.a. van Salomon, dus ga eens passen. Ik heb een flinke voorgevel (en dan bedoel ik niet e of f ofzo, maar écht groot), dus hoop dat het een beetje comfortabel is.
Je kan kijken naar de salomon skin adv12 W. Die is speciaal ontworpen voor vrouwen, waardoor de softflasks meer onder de borsten hangen in plaats van eroverheen lopen. Ik heb hem ook, niet vanwege mijn grote borsten, want die zijn juist klein, maar omdat ik een vrij korte torso heb. Dat renvest zie je op de foto's die ik hierboven heb gepost.
Tink89 schreef:En nemen jullie dan een fles mee? Een vest met zo'n zak met zo'n rietje? Of een zacht flesje in een zak? Ik heb nu gewoon een korte hardloopbroek aan waar m'n telefoon niet eens in past, laat staan een flesje water.
Tink89 schreef:Suliko schreef:
Je kan kijken naar de salomon skin adv12 W. Die is speciaal ontworpen voor vrouwen, waardoor de softflasks meer onder de borsten hangen in plaats van eroverheen lopen. Ik heb hem ook, niet vanwege mijn grote borsten, want die zijn juist klein, maar omdat ik een vrij korte torso heb. Dat renvest zie je op de foto's die ik hierboven heb gepost.
Txs voor de tip! Moet zeggen dat ik de flasks bij jou nog heel hoog vind hangen wel. Dan zouden ze bij mij vanaf mijn borsten naar beneden hangen zegmaar (voor het idee, ik ben 173 en heb maat 70K). Ik ga gewoon eens passen, kan nooit kwaad :-D
Suliko schreef:Tink89 schreef:
Txs voor de tip! Moet zeggen dat ik de flasks bij jou nog heel hoog vind hangen wel. Dan zouden ze bij mij vanaf mijn borsten naar beneden hangen zegmaar (voor het idee, ik ben 173 en heb maat 70K). Ik ga gewoon eens passen, kan nooit kwaad :-D
Dit vest is ook maat xxsIk ben echt petite, dus dat is niet te vergelijken denk ik met deze in een ruimere maat!
Goof schreef:Hé top joh dat je naar de fysio gaat. En dat je geen reet gaat doen met hun advies.