Wij verwachten in oktober een tweeling!

Inmiddels de NIPT+nevenbevindingen en 13 wekenecho goed doorstaan.
Nu hopen dat de misselijkheid snel afneemt

Ik zal straks het lijstje bijlezen en morgen een bijleespost maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Na een tijdje stiekem meelezen mag ik hier nu ook eindelijk delen dat ik voor het eerst in verwachting ben na lang wensen en hopen.
Wij verwachten in oktober een tweeling!![]()
![]()
Inmiddels de NIPT+nevenbevindingen en 13 wekenecho goed doorstaan.
Nu hopen dat de misselijkheid snel afneemt
Ik zal straks het lijstje bijlezen en morgen een bijleespost maken.
Pieneappel schreef:Welkom Jolien, wat bijzonder een tweelingik hoop dat je misselijkheid snel afneemt
Sweetgirl, fijn dat het goed was en dat jullie het hartje nu hebben horen kloppen!
Zit je aan de acetylsalicylzuur(Ascal)?
Ik zit daar ook al bijna 3 weken aan(sinds week 12) omdat ik minstens 2 risicofactoren heb op het ontwikkelen van zwangerschapsvergiftiging.
Marlou91 schreef:Ik slik het ook vanaf 12 weken ivm mijn voorgeschiedenis. Daarnaast nog calcium (zo’n gore gigantische kauwtablet) en methyldopa voor het verwijden van de vaten naar de placenta. Vind de ascal by far de minst erge van de drie![]()
Heel veel vrouwen slikken het en het kan totaal geen kwaad. Ik had gewild dat ik het mijn vorige zwangerschap had geslikt als daarmee alle ellende voorkomen had kunnen worden.
Zira1994 schreef:Welkom Jolien!! Wat fijn dat het jullie nu gegund is en dan direct twee. Wat spannend !
Fijn dat de echo goed was Sweetgirl. Jammer van de medicatie, maar alles voor het goede doel.
Ah jij begint het met rijden ook al te merken Joanieke! Hier vrijdag ook weer gereden, maar door een verkeerde beweging is het in m’n rug geschoten…. Gebeurde niet eens iets.en nu loop ik als een hoogzwangere pinguïn