meggiemeg schreef:Polarize, aan het huisje is verder door de woningstichting tot nu toe niets gedaan. Ik heb het schoon en leeg en netjes aangeleverd. Ze zeggen elke keer dat gaat € 1100.- kosten maar er is nog niets gedaan. Een factuur kunnen ze dan nog niet aanleveren als er niets is gedaan. De nieuwe bewoonster heeft tegen mij gezegd dat ze zelf moet gaan sauzen. Als dat zo is dan zou het sturen van de rekening wel heel erg belachelijk zijn.
Wat ze tot nu toe laten zien is niet erg netjes vind ik. En dubbele huur vangen , er is tot einde augustus afgeschreven en vanaf de 20ste ook huur in rekening brengen bij de nieuwe bewoonster. En tegen mij zeggen wij gaan sauzen dat kost je geld terwijl ik via de andere kant hoor dat ze dat niet gaan doen.
Ik hoor het snel genoeg want de nieuwe bewoonster vindt het ook niet netjes hoe ze het nu doen-willen doen. Heb met haar de afspraak gemaakt dat als ik in de buurt ben even langs ga om te kijken of er nog post is gekomen.
Dan snap ik inderdaad dat het lastig is! En dan ook fijn voor jou dat je contact hebt met die nieuwe bewoonster om er zo toch goed achter te komen. Ik had al gelezen dat je mails had gedaan en idd niks betalen tot je daar goed antwoord op hebt en precies op papier hebt wat ze gedaan (zouden) hebben, die dingen komen altijd na de tijd dus het is wel raar dat ze nu van tevoren al gaan zeggen hoeveel het kost