Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ImkeTarek schreef:Wij twijfelen nog over welke kamer we pakken voor de baby.. dus nog niet begonnen aan het klaarmaken.
Wel besloten dat ons zoontje nieuwe meubels krijgt en zijn huidige babymeubels doorschuiven naar de baby, dus dat is iig compleet.
Ik rijd helaas al jaren geen paard meer (ik mis het ontzettend, dus ik pak het ooit weer op!!), dus dat is voor mijn geen ding tijdens de zwangerschap.
Vandaag de geslachtsbepaling echo!! Ben benieuwd!!
Met mijn zoontje werd ik op een gegeven moment wakker en wist ik het gewoon. Dat heb ik nu niet gehad..
Maartje1990 schreef:ImkeTarek schreef:Wij twijfelen nog over welke kamer we pakken voor de baby.. dus nog niet begonnen aan het klaarmaken.
Wel besloten dat ons zoontje nieuwe meubels krijgt en zijn huidige babymeubels doorschuiven naar de baby, dus dat is iig compleet.
Ik rijd helaas al jaren geen paard meer (ik mis het ontzettend, dus ik pak het ooit weer op!!), dus dat is voor mijn geen ding tijdens de zwangerschap.
Vandaag de geslachtsbepaling echo!! Ben benieuwd!!
Met mijn zoontje werd ik op een gegeven moment wakker en wist ik het gewoon. Dat heb ik nu niet gehad..
Super leuk! Heb je een voorkeur?(gezondheid is uiteraard hezt belangrijkste!!) Hoe oud is je huidige zoontje? Heb je nog zijn baby kleding etc bewaard voor nr 2?
Toffeltje schreef:Wij zullen de baby waarschijnlijk in ieder geval het eerste jaar bij ons op de kamer houden. We moeten alleen wel bedenken wat we met onze oudste gaan doen. Ze slaapt nu nog steeds bij ons op de kamer, maar ik wil niet dat de baby haar wakker houdt. Ons huis is alleen wat lastig ingedeeld. We hebben een boerderij en onze slaap- en badkamer zijn achter in het schuur gedeelte. We hebben nog drie slaapkamers op de eerste verdieping van het huis, maar dat vindt ik veel te ver weg van onze slaapkamer. Maar ik vind het ook lastig om daar zelf te gaan slapen omdat het zo ver van de badkamer is. Verder zijn we overal ook nog flink aan het verbouwen, ik denk niet dat we dat op tijd af krijgen voor de komst van de baby.
Citaat:- Linnnh - 5 januari - 1e kindje -
- Jojoni - 5 januari - 1e kindje(?) - meisje
- ImkeTarek - 11 januari - 2e kindje - geslacht nog onbekend, echo staat voor 24 juli
- Toffeltje - 11 januari - 2e kindje - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
- Set_Elkol - 13 januari - 2e kindje -Geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
- Dustinlover - 15 januari - 1e kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten
- Bellex - 17 januari - 1e kindje - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
- lucifertje - 18 januari - 1ste kindje - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
- maartje1990/jinte- 21 januari - 2e kindje - meisje
- Eilinora - 22 januari - 3de kindje - geslacht onbekend,willen het wel weten.
- Doubtless - 25 januari - 2e kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten.
- Yesterday - 26 januari - 1ste kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten.
- CynThier - 3 februari - 1ste kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten.
- NadineK - 9feb - 3e kindje - geslacht onbekend
- Daiswees - 13 feb - 1ste kindje - geslacht onekend, willen het wel weten.
- Calanddra - 21 februari - 2e kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten.
- Tara_13 - 21 februari - 2e kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten.
- CarpeDiem_ - 7 maart - 2e kindje - geslacht onbekend, willen het wel weten
Doubtless schreef:Lastig Toffeltje… ben je daar veel mee bezig/zorgen maken, over de indeling? En voorzie je problemen om je dochter naar een eigen kamer te verhuizen?
Bellex schreef:Dat klinkt als een beste puzzel inderdaad! Hebben jullie een idee hoe jullie de verbouwing uiteindelijk willen? Ligt de 1e verdieping wel recht boven jullie of is het een stukje lopen?
Maartje1990 schreef:Hier al dames begonnen met aanschaffen en/of inrichten van de babykamer?
Hier 2 jaar terug beidde kamers geschilderd kamer 2 in neutrale kleur. En de meubels van ons zoontje gaan dadelijk in de andere kamer. Hij gaat nog wel een tijdje in een 2e ledikantje dat we hebben want hij doet het daar nog prima in.
Toffeltje schreef:Doubtless schreef:Lastig Toffeltje… ben je daar veel mee bezig/zorgen maken, over de indeling? En voorzie je problemen om je dochter naar een eigen kamer te verhuizen?
Eigenlijk maak ik mij niet zo veel zorgen. Mocht de baby even makkelijk zijn als onze dochter denk ik dat we nog wel met zijn allen in onze slaapkamer kunnen slapen. Als dat niet zo is is het waarschijnlijk wel fijn om de 'nachtdiensten' af te kunnen wisselen en dan kan een van ons op de logeerkamer boven slapen en kan onze dochter op de kamer daarnaast. Misschien niet zo gezellig, maar goed slapen is ook wel wat waard.Bellex schreef:Dat klinkt als een beste puzzel inderdaad! Hebben jullie een idee hoe jullie de verbouwing uiteindelijk willen? Ligt de 1e verdieping wel recht boven jullie of is het een stukje lopen?
Helaas is de eerste verdieping van het huis niet boven onze slaapkamer. Het is nog een flink stuk lopen en zeker niet op gehoorsafstand. Super fijn voor als het pubers zijn, maar voor nu minder ideaal.
We willen daar op termijn nog wel een tweede badkamer maken, maar we zijn nu te druk met de woonkamer en de keuken. Daar gaat alles eruit en moeten we ook best wat muren slopen. Daarna alles goed isoleren en vloerverwarming. Gelukkig kunnen we wel een tijdelijke woonkamer maken in het schuur gedeelte van ons huis, dus als we nog niet klaar zijn met verbouwen is het geen ramp.