Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lletam schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?
Zijn hier ook mensen met een vorm van reuma en hartproblemen? Vergroot hart en/of klep problemen?
Marcella schreef:Ik kom op het moment gigantisch aan terwijl ik zeer weinig tot niks snoep. Eet wel slecht door iedere keer misselijk dus daar kan het ook door komen.
uxgranta schreef:Hier ook hartproblemen door diffuse systemische sclerose (sclerodermie): vergroot hart, verdikte hartspier, storing in de elektronische aansturing.
lletam schreef:Herkenbaar...
In hoeverre heb je last van die lekkende hartkleppen? Helpt sowieso niet mee qua energie helaas
purny schreef:Misschien herkent een van jullie dit.
Sinds een week of 2 rij ik weer iedere week paard. De eerste les begon met dat tijdens het uitkrabben van de achterhoef het paard een zwieper gaf met zijn been en dat ik dus bijna tegen de stalmuur lag.
Maar sinds dat ik dus rij heb ik tot 5 dagen na het rijden last van mijn lichaam. Vooral aan mijn rechterkant, misschien door de klap of gewoon nog steeds spierpijn. Dit komt ook weer na 5 dagen terug.
Of gewoon mijn fybro en kan ik niet meer iedere week rijden. En moet ik er maar vrede mee hebben.
Zou het idd de fybro zijn? En kan mijn lichaam het nog steeds niet aan ondanks mijn grote gewichtsverlies?
lletam schreef:purny schreef:Misschien herkent een van jullie dit.
Sinds een week of 2 rij ik weer iedere week paard. De eerste les begon met dat tijdens het uitkrabben van de achterhoef het paard een zwieper gaf met zijn been en dat ik dus bijna tegen de stalmuur lag.
Maar sinds dat ik dus rij heb ik tot 5 dagen na het rijden last van mijn lichaam. Vooral aan mijn rechterkant, misschien door de klap of gewoon nog steeds spierpijn. Dit komt ook weer na 5 dagen terug.
Of gewoon mijn fybro en kan ik niet meer iedere week rijden. En moet ik er maar vrede mee hebben.
Zou het idd de fybro zijn? En kan mijn lichaam het nog steeds niet aan ondanks mijn grote gewichtsverlies?
Wat balen van die val! Dat kan zeker voor stijfheid en spierpijn zorgen.
Ik heb altijd (spier-) pijn na het rijden helaas.