Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:Ik heb inmiddels ook eea gelezen van Han van der Rhee (boek zonnen mag) en Frank Veldman.
Interessant stuk:
https://akashablends.com/blogs/akashabl ... zond-leven
Annemiek73 schreef:Wij zijn erg te spreken over altruist, deze is in factor 30 en 50 verkrijgbaar. Deze is zonder parfum en parabenen en beschermt goed:
https://www.plein.nl/altruist-zonnebran ... gIQJPD_BwE
Tiggs schreef:Maar 'wint' Action niet vaak dit soort tests omdat ze gewoon goedkoop zijn?
Urbanus schreef:Nee, je hebt beste product en beste koop. Daar zit wel verschil tussen.
Zenova was beste koop.
Even mezelf corrigeren:
Zenova is beste koop, beste uit de test en groene keuze.
Bevat wel microplastics.
Het gaat om de groene tube factor 30.
Urbanus schreef:Dat er op de verpakking reef safe staat zegt niks want die claim mag ieder merk maken.
Van Zenova is de groene tube 30 getest, 50 niet en de oranje lijn scoort slecht.
germie schreef:Urbanus schreef:Dat er op de verpakking reef safe staat zegt niks want die claim mag ieder merk maken.
Van Zenova is de groene tube 30 getest, 50 niet en de oranje lijn scoort slecht.
Slecht op bescherming, of slecht op reef safe en microplastics?
Als de claim niets zegt, dan valt er ook echt niet te kiezen dus.
Sunnda schreef:Mijn moeder zei altijd: zoals ze vrouwen hebben weten wijs te maken dat lichaamshaar vies en onhygienisch is, enkel en alleen omdat bedrijven een nieuwe afzetmarkt zochten voor scheermesjes, schat ik de inteligentie van de gemiddelde mens op dat niveau niet zo hoog in. (Ze werkte als arts)
Mensen zijn nu eenmaal schapen, volgzaam en graag achter de 'herder' aan.
JudithGigi schreef:Sunnda schreef:Mijn moeder zei altijd: zoals ze vrouwen hebben weten wijs te maken dat lichaamshaar vies en onhygienisch is, enkel en alleen omdat bedrijven een nieuwe afzetmarkt zochten voor scheermesjes, schat ik de inteligentie van de gemiddelde mens op dat niveau niet zo hoog in. (Ze werkte als arts)
Watik had geen 'ze' nodig om een mening te vormen dat ik bepaald lichaamshaar vies vind.
Sunnda schreef:Mijn moeder zei altijd: zoals ze vrouwen hebben weten wijs te maken dat lichaamshaar vies en onhygienisch is, enkel en alleen omdat bedrijven een nieuwe afzetmarkt zochten voor scheermesjes, schat ik de inteligentie van de gemiddelde mens op dat niveau niet zo hoog in. (Ze werkte als arts)
Overigens was zij zeker niet tegen zonnebrand gebruiken, maar meer nog van de overige adviezen: Ga gewoon verstandig om met de zon en vergeet niet de positieve kanten van de zon.
(Vitamine D)
Overigens was zij zeker niet tegen zonnebrand gebruiken, maar meer nog van de overige adviezen: Ga gewoon verstandig om met de zon en vergeet niet de positieve kanten van de zon.
(Vitamine D)
Urbanus schreef:germie schreef:Dus jij scheert je schaamhaar ook niet?
Kun je dit even niet doen hier?