. Fijn dat je zo veel terecht kan Primavera! Gaat je partner dan steeds ook mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
), dus ik moet maandag alleen gaan. Maar de andere afspraken zijn steeds zo gepland dat we beiden thuis zijn. Zeker met echo's kan hij toch wat meebeleven in de zwangerschap dan. Tot nu toe ben ik de ellendige en moet hij enkel m'n bitch-buien ontwijken
Ben allang blij dat ze een stukje zorgen kunnen wegnemen voor zover dat mogelijk is en dat ze er ook wel voor open staan om dat te doen.
Larisske schreef:Ik heb net al een aanvraag voor opvang na moederschapsverlof aangevraagd. Zo absurd dat dat zo vroeg moet, maar lees op sommige dat de plaatsen voor september 2024 al bezet zijn?! Die kinderen zijn nog niet eens verwekt
. Toen maar gelijk een andere ZZP’er benaderd. Die zitten in onze regio erg snel vol en wij willen liever geen kraambureau. Had het altijd af kunnen zeggen als de echo niet goed was.
maar we zijn er natuurlijk heel blij mee. Voorlopig ben ik uitgerekend op 8 november.
Een oppasmoeder hier vlakbij zit al vol tot 1/3/25 !! Gewoon 2025, hoe dan
fijn dat je Al een kloppend hartje hebt gezien!
.
gelukkig krijgen we in België het geslacht te horen met de nipt want tot 20 weken moeten wachten is bruuuut
Rebel_Jits schreef:Wij kregen al de opmerking dat we laat waren met 8 weken. Sorry, maar we weten het net drie dagenEen oppasmoeder hier vlakbij zit al vol tot 1/3/25 !! Gewoon 2025, hoe dan
![]()
Wel vandaag een mailtje gekregen dat een creche plaats heeft. Niet de voorkeur, maar toch fijn dat er plek is.
mijn mama liever een meisje
we gaan t zien over een week of 6

. In mijn hoofd zie ik wel veel meer twee jongens voor me dan een jongen en een meisje.