Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Maar even los van het privacy verhaal wat heeft een ander aan jouw bloeduitslagen? Ik heb liever dat die in verkeerde handen zou vallen dan mijn bank gegevensdat niet iedereen ze op kan vragen ok maar zo moeilijk doen vind ik ook wat van te zeggen.
Himyar schreef:Ik heb mijn dossier!!!!!!
Ik ging naar de praktijk om de usb stick op te halen. Aan de dame achter de balie legde ik eea uit. Zij haalde er een andere assistente bij. Assistente 2 ging met alles op mijn telefoon aan de slag en probeerde ook mijn paspoort te scannen. Ze was verbaasd dat het niet wilde lukken, terwijl ze er veel vanaf leek te weten. Ondertussen bleef ik vertellen hoe frustrerend het allemaal steeds was geweest dat het allemaal zo'n gedoe was. Vervolgens besloten de dames samen dat de uitslagen gewoon op de stick moesten. Was zo gepiept. Ze zouden het digitale probleem intern gaan bespreken en mij later nog gaan informeren.
genja schreef:Hoop alleen dat de assistentes nu geen probleem met je huisarts krijgen want die had aangegeven dat je op spreekuur moest komen . En huisarts is degene die toestemming ervoor moet geven