germie schreef:Na lang wikken en wegen en zoeken heb ik een paar skechers gevonden. De arch fit go walk heren maat 43. Ze vallen dus niet echt groot uit, je moet wel echt 1 maat groter nemen (maar geen 2-3 maten zoals bij sportschoenen het geval is of bij wandelschoenen).
Ik heb enorm veel gepast overal en nergens (Scapino, van Haren, Ziengs), maar het was het steeds net niet. Nu had ik nog een Fashion cheque, en om die niet te laten verlopen maar naar de Ziengs gegaan en dus een paar Skechers gevonden.
Hopelijk bevallen ze goed.
Het mooie van deze schoenen is dat de zool er uit kan, dus als ik het toch niet lekker vind, dan kan ik mijn eigen zool er in leggen. Heb niet het idee dat het memory foam is in mijn skechers. Maar gewoon een fatsoenlijke inlegzool (de meeste merken, zelfs Lowa of Meindl verkopen dure schoenen met troep inlegzolen).
Ik lees wel in reviews dat ze snel slijten, terwijl de Go Walk een wandelschoen is. Dus ik ga er wel van uit dat ze dagelijks 6-10km aankunnen voor een periode van 2 jaar. In de wasmachine doe ik ze zeker niet, dat moet wel kunnen, maar dat kan nooit goed zijn. Maar er zit natuurlijk garantie op, dus als ze al heel snel te snel sluiten is dat teruggaan en nieuwe of geld terug. Voor 95 euro mag je natuurlijk ook wel goede kwaliteit verwachten.
Geen enkele schoen van minder dan 100 euro gaat 365 x 2 x 8 km = 5840 km mee. Als je dat verwacht van een goedkopere schoen, denk ik dat je de deksel op je neus krijgt.
En ik weet niet waar jij je sport- of wandelschoenen koopt, maar Lowa, Meindl, Salomon etc hoef je echt geen 2-3 maten groter te kopen...