VuurVleugels schreef:Ja maar kom zeg. Het valt me echt op dat het, zodra het over moederschap en kinderen an sich gaat weer zo vreselijk polariserend wordt. Óf je bent een vreselijke loedermoeder of je hebt de wereld voor je kind over en niks is te gek. Vind het juist zo lekker verfrissend dat in dit topic beide kanten eens worden belicht, maar dan toch weer op de hallelujah tour gaan als mensen getriggerd worden....... Ik vraag me dan wel eens af, 'ben je echt zo overtuigd van hoe perfect kinderen zijn ondanks hun kleine nadeeltjes, of vertel je dat vooral jezelf als je voor de 80e keer op rij je bed uit komt voor een jengelende mini-you?'. Helemaal niet persoonlijk naar jou overigens hoor chanicha, vooral gedestilleerd uit schoolplein-observaties.
Ohh ik heb echt weleens gevloekt hoor, helemaal als mijn dochter ging huilen zodra ik het matras aanraakte als ik naar bed ging. Mijn man werkte in de horeca dus was vaak ‘s avonds weg en stond ik er alleen voor.
Het was echt niet allemaal rozengeur en maneschijn maar had het nooit willen missen!