Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Afanaisa91 schreef:Zo, nu al thuis. Dat heb je snel gedaan!
Ja, nu gaat het echte herstel beginnen.
Je schreef dat je nog een grote open wond hebt. Hoe zit dat precies? Krijg je daar nu dan nog wondzorg voor, of zit er een pomp op?
Zeker nu nog steeds heel veel sterkte! Er wordt nog steeds meegeleefd
Telpeva schreef:Wat naar dat je bijna terug opgenomen moest worden, ben je weer een beetjebijgekomen inmiddels? Want dat klinkt zeker niet goed als een stoma het niet goed doet, het lijkt mij dat je lichaam zichzelf dan vergiftigd?
Beterschap!
Telpeva schreef:Jakkes, vanaf donderdag en het is nu zaterdag. Kan je wel eten, of is het verwerken van eten vooral het probleem? Sorry als het domme vragen zijn, ik heb zelf 0 ervaring met een stoma.
Het lijkt mij heel vervelend!
MarijeR schreef:Heel veel sterkte met het herstel!
De eerste tijd thuis is ook altijd extra spannend.
Heb je wel thuiszorg waar je mee kan sparren?
En misschien drinkvoeding proberen?
Ik ben net gisteren thuis gekomen na een opname van bijna een maand die heel heftig is verlopen (o.a. septisch, open buik en 3e keer stoma, nu definitief) en ben blij dat de thuiszorg nu om de paar uur nog langskomt.
Toch fijn om je zorgen te kunnen bespreken.
chevax schreef:MarijeR schreef:Heel veel sterkte met het herstel!
De eerste tijd thuis is ook altijd extra spannend.
Heb je wel thuiszorg waar je mee kan sparren?
En misschien drinkvoeding proberen?
Ik ben net gisteren thuis gekomen na een opname van bijna een maand die heel heftig is verlopen (o.a. septisch, open buik en 3e keer stoma, nu definitief) en ben blij dat de thuiszorg nu om de paar uur nog langskomt.
Toch fijn om je zorgen te kunnen bespreken.
Sorry, ik had nog niet op je gereageerd. Hoe gaat het nu met jou? Septisch is alles wat je niet wilt, dat zal zwaar zijn geweest. Ga je nu vooruit? En lukt het met je stoma?