Marlis schreef:Vriendin van ons is 28 weken zwanger, erg ziek, vliezen gebroken en al weeën. Overgeplaatst naar het Erasmus mc en de kleine komt waarschijnlijk heel snel d.m.v een keizersnede.
Nu wil ik een pakket maken voor haar, pas geven als de kleine er is en hopelijk met goede overlevingskans geboren wordt. Kleine moet dan zoiezo tot het nieuwe jaar in het zh blijven. Ze is alleen staande moeder, gelukkig wel lieve ouders die voor der zorgen en der bijstaan. Maar ik heb totaal geen inspiratie wat in een pakket te doen. Jullie suggesties?
Hier toch weer getest, eigenwijs. Lekker dure testen blijven kopen haha.
Hoger dan dit oplopen kan die niet, ben benieuwd hoe ver ik ben.[ [url=m/KYGZt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje wat heftig zeg. Komt het ook eerder omdat ze dus zo ziek is geweest tijdens de zwangerschap?
Ik vind het pakket ook wel lastig. Vermoed dat ze zelf ook al die tijd in het ziekenhuis verblijft dus misschien iets om het haar comfortabeler te maken? Een boek of tijdschrift, warme sloffen of een dekentje.. Iets ontspannend ofzo? Voor de kleine zou ik het niet weten. Die zijn dan zo vreselijk klein dat ze volgens mij volledig onder de plakkers etc zitten.