Het is 200% meegevallen! Alles verliep vlot, heb van 8u-15u ongeveer op de chemo afdeling gezeten, daarna ben ik bestraald en dan even terug naar de onco-coach moeten gaan. Ook de voorbereidingen voor de bestralingen zijn goed gelukt (daar had ik wat stress voor)
Piccie is nu voor de eerste keer echt goed verzorgd met nieuw plakkers en alles op en aan maar er zat een korstje aan de insteekplaats dus het is nu toch weer wat geïrriteerd en er is een nieuw korstje op maar wat was ik blij toen ze men arm met de ontsmetting afwaste op de plekken waar ik mezelf nu niet kan douchen

Ik heb thuismedicatie meegekregen tegen het misselijk zijn maar tot nu toe geen last van! Net lekkere frietjes gegeten

Ik moet nog wel even naar de winkel toe voor een nieuwe tandenborstel, nieuwe tandpasta, mondspoeling en KOEKJES

Voor de misselijkheid tegen te gaan kan ik best veel tussendoortjes eten zodat mijn maag niet ‘leeg’ is, een lege maag zorgt voor meer misselijkheid! De koekjes mochten zelfs mee in bed

Mijn vriend was zenuwachtiger als mij deze nacht/ochtend dus hij is ook heel blij met hoe mijn dag is verlopen!
Ik heb veel gekleurd, wat met vrienden geappt en eigenlijk heeft de tv niet aangestaan en de tijd was zo voorbij!