Weet iemand een goeie verhuur in de Biesbosch? Ik kijk nu naar Biesboschcentrum Dordrecht en In Plané in Drimmelen. Iemand daar bekend mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rije schreef:Is opblaasbaar niet heel gevoelig? Ivm uitstekend boomwortels onder water enzo? Ik zie mezelf al na anderhalve kilometer in de plomp liggen, aangezien ik ook niet de meest voorzichtige ben langs oevers enzo![]()
Daenerys Thanks voor de tip, ik heb daar gereserveerd voor aankomende zondag. Met 33 graden ja...
werd me door mevrouw niet in dank afgenomen - kun je wel aan dr lichaamstaal zien op de sta-foto haha
maar daar gaan we 1 op 1 nog apart wel aandacht aan besteden. Vandaag was gewoon lekker spelen in en op het water met het gezinnetje.
zonde lol. Nu was het hier wel veel ondiep waar we zaten, dus ze heeft niet meer hoeven zwemmen als wat haalbaar was nu en er is hier ook niet echt sterke stroming vooraan dus dat scheelt ook. Volgende x wel om doen, zodat ik dr beter uit het water kan plukken. Is aan het gewone tuig nogal een opgaaf geweest telkens (36kg hond) haha.

.
. Echt gewoon geen balans op zee
. En dan stond je eindelijk, kwam er weer tegendruk van een golf en plonste je weer
. Maar wat was het een gave uitdaging! Door de wind en hoge golven dwaalden we heel snel af en er was tegen de stroming niet op te peddelen, dus eindelijk teruggelopen naar het beginpunt en daar weer het water in om weer hetzelfde te doen.
.Nickeltje schreef:Is er nou veel verschil tussen verschillende modellen / merken?
Is bijvoorbeeld een wat smallere plank ook instabieler bijvoorbeeld?
Ik ben wat aan het rondkijken om er misschien eentje te kopen maar ze zijn allemaal net iets anders in afmetingen en vorm... Hoe veel maakt dat daadwerkelijk uit?
en de plekken bij ons in zuid Limburg zijn meestal toch wel even lopen vanaf parkeerplaats.
Ik mag het volgende week gaan testen wel, want dan gaan we naar Ouddorp.