Het wordt toch weer anders als de poortwachterklier niet goed is hè en wat fijn dat je zo’n goede steun krijgt zeg, istoch heel fijn.
Dat ie mag smaken vanavond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trustHim schreef:Fijn peuk! heel veel sterkte nog in deze achtbaan. Er gaat nog heel veel op je afkomen!
De radioactieve stof vond ik een aparte ervaring, stond 5 man om me heen om 1 spuit toe te mogen dienen. En ik had smurfenblauw op bepaalde plekken daarna maar weet niet heel goed meer wat dat precies was, is voor mij bijna 9 jaar geleden
Is er al bekend welke chemo je krijgt?
Peuk schreef:trustHim schreef:Fijn peuk! heel veel sterkte nog in deze achtbaan. Er gaat nog heel veel op je afkomen!
De radioactieve stof vond ik een aparte ervaring, stond 5 man om me heen om 1 spuit toe te mogen dienen. En ik had smurfenblauw op bepaalde plekken daarna maar weet niet heel goed meer wat dat precies was, is voor mij bijna 9 jaar geleden
Is er al bekend welke chemo je krijgt?
Ja, dat besef ik me wel, maar helemaal geland is dat nog niet. Misschien maar beter ook want anders kan je jezelf volledig de droevenis in helpen. Ik ben gelukkig gezegend met een fijne vriendinnengroep. Die gaan mee naar afspraken etc. Veel werken ook in de zorg, dus die kunnen mij ook goed helpen als ik ziek wordt. Mijn familie is ook betrokken, maar zijn niet echt praters (veel mannen) en dat vind ik lastig nu.
Ah, ja ze legden het uit als een biopt maar in plaats van dat er wat uit je lichaam wordt gehaald, gaat er wat in.
Chemo nog niet bekend, behalve dat het een intensieve behandeling zal zijn vanwege de agressiviteit van de kanker die ik heb.
Napie schreef:Nu gaat er van alles door je hoofd Loesjeislief. Probeer je gedachtes en vooral je vragen op te schrijven en neem het gesprek met je arts op. Ik adviseer je de app van OWise. Daar zitten ook goede vragenlijsten in die je kan gebruiken bij je arts.
Het eerste gesprek met de arts heb ik nog wel een paar keer terug geluisterd. Ik wist dat het niet goed was, mijn partner had het niet verwacht. Ik was daardoor heel rustig en had mijn vragen klaar. Ik vond het enorm fijn om niet de controle te verliezen. Een week of twee na de eerste uitslag kreeg ik onverwachts een hele slechte uitslag. Tumor was geen 9 mm maar 6 cm. Toen kwamen uitzaaiingen te sprake en chemo. Dat waren een paar hele zware dagen voor ons.
Napie schreef:Ik dacht kankervrij te zijn na chemo en drie operaties en vandaag gehoord dat het nog steeds niet is. Wat een ellende.
loesjeislief schreef:Dank je wel. Maar hoe ben je er nu onder? Ik ben zo bang voor een slechte uitslag en dat ik het niet sterk genoeg ben om het aan te gaan.
Urbanus schreef:Die hormoontherapie vindt mijn moeder ook poedersuiker, geloof dat ze nu 2 jaar onderweg is en gaat vragen of ze er mee kan stoppen...
Urbanus schreef:Die hormoontherapie vindt mijn moeder ook poedersuiker, geloof dat ze nu 2 jaar onderweg is en gaat vragen of ze er mee kan stoppen...
loesjeislief schreef:Napie schreef:Nu gaat er van alles door je hoofd Loesjeislief. Probeer je gedachtes en vooral je vragen op te schrijven en neem het gesprek met je arts op. Ik adviseer je de app van OWise. Daar zitten ook goede vragenlijsten in die je kan gebruiken bij je arts.
Het eerste gesprek met de arts heb ik nog wel een paar keer terug geluisterd. Ik wist dat het niet goed was, mijn partner had het niet verwacht. Ik was daardoor heel rustig en had mijn vragen klaar. Ik vond het enorm fijn om niet de controle te verliezen. Een week of twee na de eerste uitslag kreeg ik onverwachts een hele slechte uitslag. Tumor was geen 9 mm maar 6 cm. Toen kwamen uitzaaiingen te sprake en chemo. Dat waren een paar hele zware dagen voor ons.
Dank je wel. Maar hoe ben je er nu onder? Ik ben zo bang voor een slechte uitslag en dat ik het niet sterk genoeg ben om het aan te gaan.