Naar aanleiding van mijn mail heeft de kapper me gebeld, dus de eigenaar van de zaak. Ik lag in bad, dus leek me niet echt gepast om op te nemen. Hij appte of ik hem wilde bellen dus dat heb ik net gedaan. Trillende handjes, knikkende knietjes, maar met het idee dat ik dan vanavond misschien wat rustiger slaap.
Even lof voor hoe hij dit heeft aangepakt. Hij geeft me in ieder geval alle gelijk en gaat het ook bespreken met de betreffende styliste. Hij baalde volgens mij ook wel behoorlijk en wil het echt heel erg graag zelf oplossen. Als in echt zelf, met z'n eigen handen dus.
Hij heeft me een foto gestuurd van een balayage die hij zelf eerder heeft gezet (en dit is dus een van de fotos die ik destijds online heb gezien, waardoor ik de keuze heb gemaakt om ooit naar deze kapsalon te gaan). Dat ziet er dus echt prachtig uit. Het is qua kleuren niet wat ik in m'n 1e voorbeelden had, maar absoluut prachtig dus als ik dat morgen zou kunnen hebben zou me dat heel wat waard zijn.
Ik heb gelukkig nu kunnen zeggen dat ik me weer wat overdonderd voelde om nu een beslissing te nemen. Ik heb dinsdag natuurlijk ook al een afspraak staan met een andere kapster, dat heb ik hem ook eerlijk gezegd. Hij snapt het, maar biedt toch aan om het kosteloos dus zo te maken als op het plaatje wat hij stuurde. Aangegeven dat ik er een nachtje over wil slapen en dat was oke. Hij wilde het zelfs op zondag of maandag voor me oplossen, want hij zit zelf vrij vol geboekt, maar dus op zijn vrije dag.
Ik waardeer het dat hij me heeft gebeld (dit heb ik ook gezegd) en het wil oplossen en wat hij stuurt ziet er prachtig uit dus is aantrekkelijk. Maar ik heb toch ook twijfel. Hij heeft er niet constant bovenop gestaan, maar me toch al 2x met dit kapsel naar buiten laten gaan vanuit zijn zaak. Ook is die foto die zo mooi is niet vanuit zwart haar geverfd, en dat is wat ik nu op mijn hoofd heb natuurlijk...
Morgenochtend bel ik denk ik even met de kapster waar ik dinsdag een afspraak mee heb om te overleggen. Daarna hak ik de knoop door. Tips nog steeds welkom.