Pfoe Eilish dat klinkt echt heel naar..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik schop het topic omhoog.
Maar in September heb ik een afspraak staan.
Heb nu wekelijks minimaal 3 dagen migraine.
Ik schijt 3 kleuren![]()
Maar ik ga het proberen.
Majabeestje schreef:Ik lees ook nog even mee..
Mijn neuroloog zegt dat zo'n piercing bij hormonale migraine niet helpt (ik heb hormonale migraine).
Heb een paar weken geleden voor het eerst botox gekregen en krijg het in september weer. Als dat niks doet 'mag' ik crgp remmers proberen omdat ik verder alles heb gehad aan medicatie.
Heb daar wel hoop op, ik zou niet weten hoe het anders moet, zo vaak migraine is geen doen.
Mariposa11 schreef:Majabeestje schreef:Ik lees ook nog even mee..
Mijn neuroloog zegt dat zo'n piercing bij hormonale migraine niet helpt (ik heb hormonale migraine).
Heb een paar weken geleden voor het eerst botox gekregen en krijg het in september weer. Als dat niks doet 'mag' ik crgp remmers proberen omdat ik verder alles heb gehad aan medicatie.
Heb daar wel hoop op, ik zou niet weten hoe het anders moet, zo vaak migraine is geen doen.
Het heeft bij mij wel duidelijk verbetering gegeven op hormonale migraine. T is niet weg, maar ik heb hem pas week of 10. Maar de aanvallen zijn stuk minder heftig en minder vaak.
En ik had erbij ook dagelijks hoofdpijn, slikte soms 6 dagen in de week pijnstillers en dat is volledig weg :)
Padoertje schreef:Ik overweeg ook om een Daith te laten zetten ivm hoofdpijn en af en toe (oog)migraine. Als het niet werkt, dan heb ik in ieder geval een leuk sieraad denk ik dan maar.
Kun je bij het zetten ook gelijk een mooie uitzoeken, of start je echt met een standaard piercing ringetje? Als het kan, dan zou ik namelijk wel gelijk een mooie gouden willen plaatsen met steentjes.
Renee1991 schreef:sans6, JA. Ik had al ruim 20 jaar bijna dagelijks hoofdpijn. Nu bijna nooit meer. Voor mij is het echt een mega verandering in mijn leven. Heb echt een flink potje gejankt van geluk. Ook sinds 7 maart geen migraine meer gehad (toen is de piercing gezet).