De ene parfum gaat naar familielid die dus dol op die geur is (de “oude” Sakura parfum), de andere verzin ik nog wel wat op, en de foams gaan op de plank met collectie-achtige foams.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nereids schreef:Appeltje_1 schreef:Ik meld me aan hoor!![]()
Ik vind alles van de rituals zo heerlijkWe hebben overal wel wat ervan staan.
We zijn voor een paar dagen in Amsterdam. En we zijn “toevallig” naar The House of Rituals gegaanWie oh wie gaat naar een lekker ruikende tas naar huis?
We hebben niet zuinig gedaan, maar nu is er tenminste een voorraad.
![]()
Er zijn daar zoveel andere geuren die we bij onze winkels niet hebben! Echt geweldig![]()
![]()
Zeker een aanrader!![]()
(Maar je moet niet willen sparen)
Hoe bedoel je andere geuren?
Ik ben nog steeds stiekem opzoek naar producten van de limited collection Banyu
Djeradalover schreef:Ik heb zojuist deze mail gehad van rituals, dus bij deze zijn jullie geinformeerd![]()
[ [url=m/EI6G3V.png]Afbeelding[/url] ]
Dallista schreef:Humor, ik heb mijn bestelling al binnen, vanochtend kon ik hem binnen een half uur na opening al ophalen. Dus die was in elk geval niet gecanceld.
De ene parfum gaat naar familielid die dus dol op die geur is (de “oude” Sakura parfum), de andere verzin ik nog wel wat op, en de foams gaan op de plank met collectie-achtige foams.![]()
[ [url=m/ILh97T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Courses schreef:Ik vind het een beetje frappant om te lezen dat mensen gepikeerd zijn dat ze het fijne van de kortingscode(s) niet weten en bijna doen alsof ze er recht op hebbenSowieso het feit dat de code hier gedeeld was, was al niet de bedoeling en als je er (bij toeval) wel gebruik van hebt kunnen maken is dat leuk. Maar kom op, dit is toch niet helemaal de bedoeling van dit topic om te gaan ranten over niet verkregen korting (of 'te lage' korting) die eigenlijk niet eens gegeven had hoeven worden? Hoop niet dat dat vanaf nu de boventoon gaat voeren.
Marjo schreef:Courses schreef:Ik vind het een beetje frappant om te lezen dat mensen gepikeerd zijn dat ze het fijne van de kortingscode(s) niet weten en bijna doen alsof ze er recht op hebbenSowieso het feit dat de code hier gedeeld was, was al niet de bedoeling en als je er (bij toeval) wel gebruik van hebt kunnen maken is dat leuk. Maar kom op, dit is toch niet helemaal de bedoeling van dit topic om te gaan ranten over niet verkregen korting (of 'te lage' korting) die eigenlijk niet eens gegeven had hoeven worden? Hoop niet dat dat vanaf nu de boventoon gaat voeren.
Ik lees geen rant hoor
Marjo schreef:Poh best een duur setje welZeker omdat ik eigenlijk alleen de foam wil. Het parfum heb ik nog, zowel in travel als normale size
Citaat:Of omdat het met de advent is, bedoel, de code is voor friends en familie, niemand weet of ik een familielid bij rituals heb werken of niet hahaha
Mijn bestellingen wel bevestigd maar nog niet bezig met verwerken
Verder ook geen mails gehad van ze, over dat de code gebruikt is
Dallista schreef:Marjo schreef:Poh best een duur setje welZeker omdat ik eigenlijk alleen de foam wil. Het parfum heb ik nog, zowel in travel als normale size
Weer een mooie marketing truuk van Rituals (wedden dat de foams over een paar maanden ook los te krijgen zijn)?
Wat zouden die foams alleen doen op marktplaats, denk je?
[ [url=m/UAE5EP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jd81iW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Waar kan je die kopen? Online heb ik ze nog niet gezien?
Mars schreef:Voor de Amsterdam collection fans, de code werkte daar wel gewoon op bij mij.