hahahatsjoe schreef:Wat een onzin die laatste zin van jan. Ik zou niet meer reageren in Covid-topics omdat ik mij vaak dood erger aan de onnozelheid van sommigen, maar nu moet ik toch even reageren. Mijn eigen vriend heeft Covid-19 gehad. Was 3 dagen wat minnetjes waarvan 1 dag op de bank. Hij werkt in de zorg dus heeft zich wel laten vaccineren (Janssen). Hij kreeg na de vaccinatie een zeer zware epileptische aanval waardoor hij zowat 3 dagen van de wereld was, zijn collega's en patiënten niet meer herkende, gewoon compleet van slag was. En nu, weken later, heeft hij nog steeds meer en ergere aanvallen dan voorheen (voorheen was hij gewoon even "afwezig" als hij een insult had, meer niet). Even los van wat voor angst dan ook, als je goed gezond bent zou ik me niet laten vaccineren, meer dan 90% van de mensen heeft weinig tot geen last van Covid-19.
Aangezien je al eens eerder een compleet vaccinatie-overlijden hebt verzonnen zou ik niet weten waarom mensen hier moeten geloven dat dit wél waar is?