Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Ik laat me nu niet vaccineren. Ik mag al een week een afspraak maken. Maar ik ben hoogzwanger (39 weken) en ik ga borstvoeding geven. Zo lang niet duidelijk is of het absoluut veilig is, of dat mijn kindje borstvoeding krijgt, blijf ik weg van een vaccinatie
MoniqueT schreef:In Amerika zijn juist zwangere vrouwen met voorrang gevaccineerd omdat er onverwacht veel van hen met ernstige problemen op IC kwamen. Een dochter van vrienden staat zelf op de spoedeisende hulp en heeft hier behoorlijk mee geworsteld, toen ongeveer 28 weken zwanger. Ze is wel gegaan.
Dyphusion schreef:bigone schreef:Dus je hebt al Corona gehad?
Blijkbaar wel. Niks van gemerkt.
Huertecilla schreef:Een perspectief mbt beslissingen.
De gecreëerde hysterie heeft de acceptiedrempel voor vrijhiedsbeperking enórm verlaagd bij de meerderheid van de bevolking.
Ziedaar de democratische acceptatie van het vaccinatiebewijs.
Dit is defacto een chantagemiddel. Wil je vliegen, groter evenement, zelfs club, dan moet je het tonen.
Dat kan een extra reden zijn om je wel te laten vaccineren ook al wil je dat oo zich helemaal niet.
De afwegeing wordt dan ineens niet tussen Covid19 of vaccin maar tussen opties van je sociale leven.
Ik ben tegen vaccinatie en tegen het vaccinatiebewijs doch heb geen vrije keuze ook al is een niet-gevaccineerde helemaal geen risico voor wel-gevaccineerden.
De hersenspoeling van de massa ´verplicht´ je tot een vaccinatie als je graag uitgaat naar clubs of op vakantie wil met vliegtuig of trein.
Ik moet nu zelfs mijn effing mobielmeenemen want daar staat het ding op.
De gecreëerde hysterie heeft de acceptiedrempel voor vrijhiedsbeperking enórm verlaagd bij de meerderheid van de bevolking.
Dit is defacto een chantagemiddel. Wil je vliegen, groter evenement, zelfs club, dan moet je het tonen.
Dat kan een extra reden zijn om je wel te laten vaccineren ook al wil je dat oo zich helemaal niet.
De afwegeing wordt dan ineens niet tussen Covid19 of vaccin maar tussen opties van je sociale leven.
Ik ben tegen vaccinatie en tegen het vaccinatiebewijs doch heb geen vrije keuze ook al is een niet-gevaccineerde helemaal geen risico voor wel-gevaccineerden.
De hersenspoeling van de massa ´verplicht´ je tot een vaccinatie als je graag uitgaat naar clubs of op vakantie wil met vliegtuig of trein.
anjali schreef:Gimme_Joy schreef:Ik laat me nu niet vaccineren. Ik mag al een week een afspraak maken. Maar ik ben hoogzwanger (39 weken) en ik ga borstvoeding geven. Zo lang niet duidelijk is of het absoluut veilig is, of dat mijn kindje borstvoeding krijgt, blijf ik weg van een vaccinatie
Dat vraag ik me ook af,hoe dat zou moeten als je zwanger zou zijn.Ik weet in elk geval dat veel medicijnen een risico voor het ongeboren kind kunnen zijn. En tegenwoordig zegt men zelfs dat 1 glaasje alcoholische drank al niet meer zou mogen.Terwijl dat (volgens mij!) toch veel minder ingrijpend is dan een vaccinatie.