Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Nu ik de Zweedse spijkermat heb, hoef ik mijn nep-Flowee niet meer. Als iemand in dit topic hem gratis wil hebben om uit te proberen, kan ik de mat opsturen tegen verzendkosten (of ophalen in Amsterdam / Haarlem / Spaarndam).
Is dus het 'bierdopjesmodel':
[ [url=m/T38IRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danseresje schreef:miereneter schreef:Nu ik de Zweedse spijkermat heb, hoef ik mijn nep-Flowee niet meer. Als iemand in dit topic hem gratis wil hebben om uit te proberen, kan ik de mat opsturen tegen verzendkosten (of ophalen in Amsterdam / Haarlem / Spaarndam).
Stille mee lezer hier. Ik heb wel interesse. Kunnen we via pb verder afspreken?
miereneter schreef:Danseresje schreef:[quote="miereneter"
Nu ik de Zweedse spijkermat heb, hoef ik mijn nep-Flowee niet meer. Als iemand in dit topic hem gratis wil hebben om uit te proberen, kan ik de mat opsturen tegen verzendkosten (of ophalen in Amsterdam / Haarlem / Spaarndam).
[/quote
Stille mee lezer hier. Ik heb wel interesse. Kunnen we via pb verder afspreken?
Er waren je al twee mensen voor, als dat onverhoopt niet doorgaat, laat ik het weten.
miereneter schreef:Nu ik de Zweedse spijkermat heb, hoef ik mijn nep-Flowee niet meer. Als iemand in dit topic hem gratis wil hebben om uit te proberen, kan ik de mat opsturen tegen verzendkosten (of ophalen in Amsterdam / Haarlem / Spaarndam).