Ceffyl schreef:Sorry hoor maar gezond eten is echt geen hogere wiskunde. Iedereen snapt toch wel dat limonade bij je ontbijt, suikerige yoghurt, witte bolletjes en friet met gefrituurde snacks geen gezond eetpatroon is?? En dan je nog afvragen waarom je aankomt. TS is jong, maar echt niet zo jong dat dit soort dingen een verrassing zijn. Ze zit op Bokt, dus kan ook makkelijk health blogs lezen. Op Instagram / YouTube/ Facebook zitten ook genoeg meiden die hierover bloggen/vloggen en weet ik veel wat. Wat een grap dit topic. Ik dacht nog dat het serieus was totdat dat menu voorbij kwam
Ik eet geen suikerige yoghurt bij me ontbijt hoor ahahah, sterker nog, ik eet helemaal geen yoghurt. Witte bolletjes ook niet? Ik denk dat je misschien wat beter moet lezen, want er staat toch duidelijk krentenbollen in plaats van witte bolletjes.
Daarnaast zijn er ook nog toevallig nensen zonder facebook en instagram. En aan youtube vind ik niet echt iets wat aangepast is aan mij.
Als je dit topic zo’n grap vind, neem dan ook niet de tijd om te reageren. Je hebt wel betere dingen te doen dan hoop ik?