Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicje87 schreef:Ik moet het zomer boek nog binnen krijgen, maar ik heb wel al een vraag.
Hoe maken jullie de porties voor jou en je partner? Iedereen heeft een andere ckal behoefte.
Nickeltje schreef:Dankjewel voor je reactie. Wat ik op de site zo aan menu's en dag-porties zie is dat ten tijde van "het tussendoortje" ik normaal een plak snelle Jelle eet bij de koffie (laat ontbijt dus eigenlijk) of een eierkoek. Dus dat is misschien soort van een beetje samen te schuiven...
Ik leg deze site vanavond eens voor aan mijn vriend om te polsen of hij mee wil doen aan boek 1 en dan maar eens verder zien of we daarmee ook nog iets bewuster kunnen eten.
Nickeltje schreef:Wat een enthousiast topic!! Ik heb nog nooit een vorm van dieten gevolgd, behalve af en toe gewoon een tijd HMV-dieet "de helft minder vreten".
Werkt dit boek / deze stijl ook als je nooit ontbijt? Of gaan dan alle schema's overboord en past het dus allemaal niet meer?
Op een discussie over hoe ongezond of niet het is om niet te ontbijten, als iemand daar behoeft aan heeft, moeten we misschien een nieuw topic openen