VanHuisUit schreef:@Purple lees jouw ervaring met angst en vrees eerlijk gezegd... sterkte hoop dat je weer de oude bent.
Ik had mijn 1e vaccinatie (Pfizer) de 18e januari. Op zich 1e paar uur geen last, beetje stijve arm maar niets bijzonders. Ben 's nachts wakker geworden met een giga migraine en enorm misselijk en beroerdheeft vrijwel hele dag geduurd... heeft tot wel een dag of 2 na de vaccinatie geduurd voordat ik niet meer misselijk was, hoofdpijn was dankzij flinke dosis paracetamol na dag 1 wel uit te houden.
Vond het dus echt niet prettig (bijwerkingen uiteraard gemeld).
Moest me dus ook prompt de volgende dag ziekmelden, ging echt niet, was maar net in staat om me ziek te melden. De dagen erop stond ik niet op een groep, dus kon gewoon online werken. Pas de vrijdag (had maandag vaccinatie) weer naar het werk gegaan.
Maar begreep dat als je nu flinke bijwerkingen had bij vaccinatie 1, dat bij de 2e waarschijnlijk weer gaat gebeuren...![]()
8 februari mag ik weer![]()
Ben wel erg blij hoor dat ik hem krijg maar die bijwerkingen waren echt heel vervelend.
Ik hoop zo voor je dat de tweede mee gaat vallen

Sizzle, hier hoor je daar eigenlijk weinig tot niks over qua advies, informatie e.d.