miramii schreef:CairnTerrier schreef:Maar, je je lichaam kan toch ook lang nodig hebben om weer te herstellen van de hormonen en vanzelf ongesteld te worden? Een maand uitblijven nadat je weer ongesteld had moeten worden vind ik nog niet zo spannendeerlijk gezegd, omdat ik weet dat het lichaam ook tijd nodig kan hebben.
Zeker. In mijn omgeving duurde het bij de meesten 0,5 tot 3 jaar tot ze zwanger raakten. Ik ben dan ook gestopt met de gedachte: duurt minimaal een jaar. Zwanger worden is gewoon mega onzeker, je weet het gewoon niet. Maar het kan dus wel super snel. Ik schrok dus ook toen ik positief testte (welkom, maar totaal niet vanuit gegaan), dat het zo snel ging is meer de uitzondering dan de regel.
Duurde het dan ook bij mensen uit je omgeving een half jaar tot 3 jaar totdat ze weer (regelmatig) ongesteld werden en daarom ook pas zwanger werden?
Ik ben mij een beetje aan het oriënteren. Ik ben nu sinds drie weken gestopt en hoor zo veel verhalen om mij heen. Best lastig om je met anderen te vergelijken, maar ergens wil je gewoon weten wanneer het ''gebeurd''