Shampoobar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 00:45

Ik ben ook om hoor waar ik bijna dagelijks moest wassen blijft het nu toch wel 3 dagen vet vrij! Ook heb ik veel minder last van haar uitval. Ik heb een kast vol met producten staan en anti klit maskers enz en dan nog sprongen de tranen in mijn ogen bij het borstelen door klitten nu gebruik ik alleen de 2 bars en kam er zo doorheen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 00:49

Azmay schreef:
Happysoaps setje vandaan binnen gekregen en meteen getest.

Conditioner is iig geweldig +:)+
Had de knopen in mijn haar zitten voor ik onder de douche stapte maar toen mijn haar droog wad kwam ik er prima doorheen en het is nu heerlijk zacht.

De mensen die moeite hadden om wat van de bar af te krijgen met hun handen: dat klopt. Je moet hem onder de kraan opwarmen en dan met de bar over je haar wrijven :o
Dat werkt bij mij helaas ook niet. -O-

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:49

Ik heb de shampoobar van happy soaps met thee. Ik heb hem nu 2 keer gebruikt en ben er tot nu toe tevreden over!! Al mijn roos / schilfers komen eindelijk een keer goed los. Ik gebruik anders alleen neutral shampoo en dat ruikt nergens naar dus over of de geur lang blijft hangen geen idee.

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:01

candalisa schreef:
Ik ben ook om hoor waar ik bijna dagelijks moest wassen blijft het nu toch wel 3 dagen vet vrij! Ook heb ik veel minder last van haar uitval. Ik heb een kast vol met producten staan en anti klit maskers enz en dan nog sprongen de tranen in mijn ogen bij het borstelen door klitten nu gebruik ik alleen de 2 bars en kam er zo doorheen!

En welke gebruik je ?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:17

Noisy schreef:
Change3x schreef:
Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.

Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde. :')

Heb je wel de juiste gekozen dan?
Ik wil ze evt wel van je overnemen anders. Stuur maar een pb :j

Ik dacht van wel, maar schijnbaar niet. Ik ga er in ieder geval niet nog meer aan uitgeven. Ik zal je een PB sturen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:18

Muurp schreef:
Change3x schreef:
Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.

Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde. :')

Ik heb exact hetzelfde... 4 verschillende bars geprobeerd.... :=
Twijfel nu om weer normale shampoo te gaan gebruiken.

Ik gebruik nu weer normale shampoo. Veel fijner voor mijn haar.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:19

Mochten mensen hun happy soaps bar weg doen. Shampoo of conditioner heb ik evt ook wel interesse om die over te nemen.

Ik ben er erg blij mee, hoe echt minder vaak te wassen en haar uitval is nagenoeg weg. Dat er weinig geur achterblijft vind ik niet erg, ik houd er niet van om sterk naar parfum te ruiken.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:29

leeslampje schreef:
Granoek schreef:
Ik heb ze getest maar vond ze niet zo fijn voor mijn haar, ben terug naar de nature box nu

Ai, da’s niet zo positief. Wat vond je er niet fijn aan?

Mijn haar was stug en niet glad en ik vond hem door de vorm moeilijk in de hand liggen. Nu moet ik wel zeggen dat de shampoo nog beter meeviel dan de conditioner.

yvje86

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:46

Ik gebruik nu zo'n 3 weken de conditioner en vind hem nu pas fijn werken. Het duurt even voordat er wat vanaf komt.

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:08

Als idd mensen hun happy soaps bar niet fijn vinden, wil ik ze evt ook overnemen.

Ik heb de lavendel schampo en green tea conditiner, vind ze wel erg fijn.
Body bar vind ik helemaal geweldig! geen droge huid meer na het douchen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:21

Iemand de shampoobars van loving blends geprobeerd? Ik zag ze in de aanbieding bij de kruitvat.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:01

Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten kwa 'schadelijke' stoffen. Wat is schadelijk voor de natuur en wat niet? Heb namelijk nu de bars van beesha, maar als er een variant is die nog beter is voor het milieu, dan kies ik daarvoor de volgende x. Maar weet dus niet goed wat wel en niet goed is voor de natuur :o

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:39

Dat vind ik ook lastig idylle. Dit zijn de ingrediënten van de foamie die ik gebruik, maar ik vind het lastig inschatten of dit nu milieuvriendelijk is: https://lottelovesbeauty.nl/?attachment_id=23142

Het is in ieder geval plasticvrij qua verpakking, dus dat is al winst t.o.v. de shampooflessen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:56

Dat zowiezo, alleen hoor ik nog al eens over sls en nouja, van dat soort termen, maar heb geen idee wat t allemaal is :o

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 07:59

Heeft er nog iemand een kortingscode voor happy soaps? Ik wou wat voorraad inslaan :=

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 08:19

Ik zal je even een pb sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 09:03

Ik gebruik de happysoaps nu een tijdje en ze bevallen goed. De shampoo is goed, en de conditioner (hoewel moeilijker aan te brengen) doet het super. De bodybar vind ik niet fijn, maar ik gebruik nu de bar met scheerzeep ook als bodybar en dat is wél heel prettig :j de echt bodybar is nu gewoon handzeep.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:01

Ik moet nog even balans vinden in de shampoo en conditioner van happysoaps, gebruik soms te weinig en soms te veel. Dus gebruik ook nog gewone flessen als ik zeker wil zijn dat mijn haar er normaal uit ziet :+

De bodybar zegt niet te veel te ontvetten maar vind mijn huid maar vervelend stroef aan voelen na gebruik -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 17:09

Dat heb ik dus ook met de bodybar Azmay, nu ik de scheerzeep-bar gebruik als bodybar voelt het veel prettiger :j

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:24

Ik vind de bodybar juist veel fijner. Nu heb geen last meer van een droge huid na het douchen, voorheen altijd. Ik leek wel een stuk perkament. Dat stroeve is omdat je dan echt schoon bent en geen laagje van het een of ander op je huid hebt volgens mij

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:17

Iemand ze wel eens van ali geprobeerd? Zijn toch flink goedkoper.

Emperor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 20:14

Zijn de shampoobar's geschikt voor elk haar type?

Ik zou het ook wel graag willen proberen, maar ik heb droog krullend haar waardoor ik het niet zomaar aan durf. Iemand hier met hetzelfde haartype? :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:45

germie schreef:

Beetje tegenstrijdig vind je niet? :+
Shampoobars zijn (over het algemeen) beter voor het milieu, dat wordt dan nogal teniet gedaan door het vanuit China te laten komen :’)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:15

xTammyy schreef:
germie schreef:

Beetje tegenstrijdig vind je niet? :+
Shampoobars zijn (over het algemeen) beter voor het milieu, dat wordt dan nogal teniet gedaan door het vanuit China te laten komen :’)

Ik vraag gewoon om ervaringen. Niet meer en niet minder.

Dus heeft er iemand ervaringen met de shampoobars van Ali?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:17

Directe import door particulier via bv Ali hoeft niet aan onze veiligheidseisen te voldoen, met de soms gevaarlijke toevoegingen die er in een aantal landen daar in o.a. voedsel gingen, zou ik er niet voor kiezen.