Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Dat werkt bij mij helaas ook niet.Happysoaps setje vandaan binnen gekregen en meteen getest.
Conditioner is iig geweldig![]()
Had de knopen in mijn haar zitten voor ik onder de douche stapte maar toen mijn haar droog wad kwam ik er prima doorheen en het is nu heerlijk zacht.
De mensen die moeite hadden om wat van de bar af te krijgen met hun handen: dat klopt. Je moet hem onder de kraan opwarmen en dan met de bar over je haar wrijven
candalisa schreef:Ik ben ook om hoor waar ik bijna dagelijks moest wassen blijft het nu toch wel 3 dagen vet vrij! Ook heb ik veel minder last van haar uitval. Ik heb een kast vol met producten staan en anti klit maskers enz en dan nog sprongen de tranen in mijn ogen bij het borstelen door klitten nu gebruik ik alleen de 2 bars en kam er zo doorheen!
Noisy schreef:Change3x schreef:Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.
Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde.
Heb je wel de juiste gekozen dan?
Ik wil ze evt wel van je overnemen anders. Stuur maar een pb![]()
Muurp schreef:Change3x schreef:Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.
Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde.
Ik heb exact hetzelfde... 4 verschillende bars geprobeerd....
Twijfel nu om weer normale shampoo te gaan gebruiken.
leeslampje schreef:Granoek schreef:Ik heb ze getest maar vond ze niet zo fijn voor mijn haar, ben terug naar de nature box nu
Ai, da’s niet zo positief. Wat vond je er niet fijn aan?
xTammyy schreef:germie schreef:Iemand ze wel eens van ali geprobeerd? Zijn toch flink goedkoper.
Beetje tegenstrijdig vind je niet?![]()
Shampoobars zijn (over het algemeen) beter voor het milieu, dat wordt dan nogal teniet gedaan door het vanuit China te laten komen :’)