Huertecilla schreef:secricible schreef:is hier al meer over bekend eigenlijk? Ik kan me inderdaad nog herinneren dat jij daar vrij nadrukkelijk op wees dat dit een risico kon worden.
Het spul wat ik alweer bijna 20 jaar geleden begon te gebruiken om mijn merries te vaccineren tegen drachtigheid was toen al 10 jaar in onderzoek als anti-conceptie bij de mens.
Is uiteindelijk niets geworden omdat er geen geschikte drager met nauwelijks bijwerkingen gevonden/ontwikkeld kon worden.
Is nogal een punt dus bij een dergelijke kleine proefgroep.
ik mis even je link met ADE....
bigone schreef:Er zijn al gevallen bekend waarbij de tweede besmetting behoorlijk heftiger dan de eerste was.
zover mij bekend is beide kanten op al gevonden inderdaad, maar nog geen hele duidelijke aanwijzingen voor structurele problematiek mbt AME wat ik zo zie. Maar dus ook niet iets wat ze onderzoeken, dat vind ik wel beangstigend.
MoniqueT schreef:Ik kan deze cijfers allemaal niet volgen, maar de berichtgeving op Spanjevandaag.com vind ik sowieso vaak erg onzorgvuldig. Om over de reacties en de sfeer daarin nog maar niet te spreken.
Ik denk wel dat de vaccinatiebereidheid met meer informatie groter zal worden in de loop van de komende maanden.
reacties heb ik verder niet naar gekeken, ik ken de site verder niet, maar lees daar geen dingen die op andere plaatsen ontkend worden, behalve dat ik nergens anders de nuance lees over dat het gros pas in mei/juni gevaccineerd zal worden.
Voor nu lees ik iig niet dat Spanje op papier een daadwerkelijk andere strategie heeft dan NL, alleen dat Spanje de cijfers wat meer in het positieve benoemd en NL wat meer in het voorzichtige ("eerste kwartaal" tov "januari") en dat ik het idee heb dat Spanje doet alsof ze alle vaccinaties die ze krijgen ook daadwerkelijk in Januari komen, terwijl er duidelijk wordt aangegeven dat daar geen sprake van is.
Laatst bijgewerkt door secricible op 23-11-20 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt