Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Eelmo, kan het zijn dat je niet in alle mails wordt meegenomen? Bij was dat ook een aantal keer twee jaar terug. Als de docent dan naar de gehele klas mailt, stond ik niet in die maillijst.
CalipsoLover schreef:Balen Movement en KairosNog een mogelijkheid om het op te halen? Dat werkt wel extra demotiverend kan ik me voorstellen.
Ja ik app toch ook liever denise. Ik bel af en toe wel graag eens, maar heb zo'n vriend die minstens 5 keer per week belt omdat hij zich verveelt en dat wordt op den duur toch ook een beetje te veel
Citaat:Faelynn: Dat moet toch ook helemaal niet gemakkelijk zijnIs er echt niemand waarmee je nu een beetje kan optrekken voor een wandeling bijvoorbeeld? En ja, dat gemis heb ik ook. Zelfs het spontaan lachen naar een vreemde mis ik. Of schoenen die op een feestje aan de vloer blijven plakken, bier over me heen krijgen, ik zou het zelfs niet eens erg vinden
denisesilver schreef:Hoelang moet je nog met deze studie Kairos?
Interesse in paardrijden verliezen had ik in mijn tweede jaar, maar toen was ik ook behoorlijk depri
Mis je de uitdaging? Dan kan je misschien in gesprek met je instructeur, kijken of je er samen wat aan kan doen?
Kairos schreef:denisesilver schreef:Hoelang moet je nog met deze studie Kairos?
Interesse in paardrijden verliezen had ik in mijn tweede jaar, maar toen was ik ook behoorlijk depri
Mis je de uitdaging? Dan kan je misschien in gesprek met je instructeur, kijken of je er samen wat aan kan doen?
Dit is mijn 1e jaar, dus nog 4 eigenlijk![]()
In principe weet ik waar mijn werkpunten liggen (houding, want daarom lukt nageeflijkheid ook niet). Maar de lessen zitten zo vol (geregeld 11 man) dat je er niks van leert. Mijn instructrice is echt goed, alleen in de groep komt dat niet naar voren, want aandacht spreiden over 11 mensen is niet te doen. Ik heb een paar x privéles van haar gehad en dat was erg nuttig, alleen de privélessen zijn erg duur...
Kairos schreef:Jaa precies! Ik ga denk ik gewoon een gesprek aanvragen en dat zonder oortjes aan de eettafel doen, dan horen mijn ouders in ieder geval wat mijn slb’er er over denkt![]()
Jaa precies! Mijn ouders zeggen gewoon ja dan ga je eerst werken! En dan zit ik zo van: Ik vind het nu al nah, hoe moet ik hierin gaan werken![]()
Jep, helaas..