[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat was de uitslag van jouw test?

Positief
100 (11%)
Negatief
754 (88%)

Totaal aantal stemmen: 854

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:00

Carol_Beer schreef:
Nederland is toch vrij land? Ik respecteer jou mening, dus jij ook de mijne :)
En ik ben niet iemand van virusWAARHEID mocht je dat denken :j
En ja, doe maar zelf onderzoek en je komt achter een hoop wat niet in de kranten staat :D

De topic titel hier is ' wat was jouw uitslag van de corona test ? '
Lijkt me dat jouw posts en mening hier absoluut niks mee te zien hebben :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:01

katybug schreef:
Carol_Beer schreef:
Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen

En daar is Donald Trump.

“We hebben alleen Corona omdat we testen. Als we niet testen hebben we ook geen Corona.” :')

Inderdaad. :')
En van positiviteitsratio hebben zulke lui nog nooit gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:18

Carol_Beer schreef:
Schemerdier schreef:
'Een hoop', nou nu ben ik overtuigd hoor. Daarnaast weet je uiteraard dat men in de wetenschap nooit luistert naar 1 persoon die iets beweert, maar dat iets pas 'vaststaat' wanneer verschillende onderzoeken en wetenschappers tot dezelfde conclusie komen (maw: er moet een ruime consensus over iets bestaan).

Dat is omdat een groot deel van de wetenschappers gecensureerd en omgekocht worden! Allemaal zodat men weer geld kan verdienen aan vaccinaties, want das pas big bussiness..
En hoeveel universiteiten heb jij van dichtbij gezien, laat staan wetenschappers? :+

Schemerdier

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:20

_O- _O-

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:21

Wat gebeurd hier?? _/-\o_ Heel bijzonder... :))

Vandaag de uitslag gekregen en negatief!! Kan ik morgen mn SE toch maken!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:46

Ik heb de uitslag ook net gekregen, negatief! Dan was het toch een gewone verkoudheid of lichte keelontsteking, pfew.
Nu heb ik mijn plaatsje in de universiteitsbib voor vanavond voor niets opgezegd... even een mail gestuurd en hopelijk mag ik toch nog afkomen

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:52

Fijn van de negatieve uitslagen! *\o/*

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:50

Wat zouden jullie doen, ik heb mij 2 weken geleden laten testen omdat ik verkouden was. Uitslag was toen negatief. Ik ben nu nog steeds verkouden. Ik verwacht dat dit mijn zwangerschap mijn allergie voor de kat weer iets opspeelt.
Maar zouden jullie je dan nog een keer laten testen? Klachten zijn niet veranderd maar nog het zelfde gebleven.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:20

floorsil schreef:
Wat zouden jullie doen, ik heb mij 2 weken geleden laten testen omdat ik verkouden was. Uitslag was toen negatief. Ik ben nu nog steeds verkouden. Ik verwacht dat dit mijn zwangerschap mijn allergie voor de kat weer iets opspeelt.
Maar zouden jullie je dan nog een keer laten testen? Klachten zijn niet veranderd maar nog het zelfde gebleven.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... euw-testen

In dit artikel staat van niet. Hier ook nog steeds af en toe hoesten na test van 2 weken geleden.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:46

Ik ben gister middag getest en vanochtend de uitslag negatief redelijk snel dus vond het wachten erger Dan de test zelf terwijl ik een schijterd eerst klas ben. Ik kwam ook mega zenuwachtig binnen en ze zagen dat meteen ze waren hee geduldig en rustig en legde alles uit. De neus was ik het meeste bang voor maar ze vertelde dat het voelde of er een beetje ghloor in je neus terecht kwam en voor ik er meer druk over kon maken was het klaar. Keel vond ik echt helemaal niet vervelend.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:56

Ik heb me maandag ook laten testen en gelukkig negatief voor zowel covid als griep. Het stomme is dat ik voor een ziekenhuis werk en dat het ziekenhuis de regels steeds verder oprekte om me toch maar te laten werken. Ik heb me dan ook op eigen initiatief via mijn huisarts laten testen, want ik vond het onverantwoord om zo door te werken. Zelfs met de negatieve uitslag vond de HA dat ik beter thuis kon blijven. }:0

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 23:05

floorsil schreef:

Als je klachten hetzelfde zijn zou ik niet opnieuw gaan. Ik ben 1 oktober gnegatief getest. Vorige week hoesste ik niet meer maar wel 2x bij de huisarts geweest op verdenking longembolie wat het gelukkig niet was. Nu sinds zondag weer flink aan het hoesten en heb mij hierom wel gisteren opnieuw laten testen. Al verwacht ik ook nu gewoon een flinke verkoudheid.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 23:08

Ik ben eindelijk vanochtend getest, nog geen uitslag. Ik dacht dat er twee staafjes waren maar tot mijn verbazing gebruikte ze er maar een? Eerst in mijn keel. Moest mijn tong uitsteken en aaahhh zeggen. Maar ik heb een geirriteerde luchtpijp en regelmatig hoestbuien dus dat ging moeizaam. Mocht 2x en heb 2x gekokhalst en vol in haar gezicht gehoest. Ze had wel beschermende kleding en een speciale bril op maar geen afstand. Nouja, mocht ik haar aangestoken hebben: hadden ze het maar veiliger moeten doen. Je weet dat er mensen met Corona komen testen. Doe dan een spatscherm oid wat ze ook bij andere teststraten gebruiken. Of ga volledig in een marsmanpak.

Daarna ging hetzelfde staafje in mijn neus. Ze draaide wat rond en net toen ik dacht dat ik em eruit ging niezen was het klaar.

No big deal!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:47

Gelukkig was ook deze test zoals ik had verwacht negatief.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:46

Carol_Beer schreef:
Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen

Schreef je niet ergens dat je de horeca zo zielig vind? Dat is te danken aan mensen zoals jij, die gewoon door denderen en scheit hebben aan de maatregelen. Door hen lopen de besmettingen op en moesten er strengere maatregelen komen. Bedankt namens oa de horeca.

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:58

Ik heb mij gistermiddag laten testen. Woensdag had ik opeens koorts & keelpijn. Vandaag alweer niks aan de hand, maar toch de testuitslag afwachten. Maar man, wat was het druk in die teststraat. Vond de test niet akelig. Wist alleen niet dat je zover je neus in kon gaan met een stokje :')

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:15

Tancreda4 schreef:
Carol_Beer schreef:

Schreef je niet ergens dat je de horeca zo zielig vind? Dat is te danken aan mensen zoals jij, die gewoon door denderen en scheit hebben aan de maatregelen. Door hen lopen de besmettingen op en moesten er strengere maatregelen komen. Bedankt namens oa de horeca.

Lieve schat..
Als cojona echt het killer virus was he, waar denk je dat de meeste besmettingen zouden plaatsvinden? Vast niet op scholen en kerken waar duizenden mensen op elkaars lip zitten! En laten dat nou juist de accomosaties zijn die je gewoon thuis kan volgen! (Online les en kerldienst) terwijl de horeca zn klanten juist nodig hebt! Het gaat mij dr om dat men verkeerde en kromme maatregelingen hanteert, net als de avondklok, kan cojona zo goed klokkijken? :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:34

Carol_Beer schreef:
Lieve schat..
Als cojona echt het killer virus was he, waar denk je dat de meeste besmettingen zouden plaatsvinden? Vast niet op scholen en kerken waar duizenden mensen op elkaars lip zitten! En laten dat nou juist de accomosaties zijn die je gewoon thuis kan volgen! (Online les en kerldienst) terwijl de horeca zn klanten juist nodig hebt! Het gaat mij dr om dat men verkeerde en kromme maatregelingen hanteert, net als de avondklok, kan cojona zo goed klokkijken? :')

Jij snapt duidelijk niks van de beweegredenen....

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:42

De keuzes van beperkingen kan ik niet altijd volgen, maar de overwegingen komen niet uit een duim en wordt door een berg mensen over nagedacht, die het beter weten dan truus die op de hoek woont en Facebook leest. Maar feit is dat er strengere maatregelen moeten komen door mensen als jij.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:47

Tancreda4 schreef:
De keuzes van beperkingen kan ik niet altijd volgen, maar de overwegingen komen niet uit een duim en wordt door een berg mensen over nagedacht, die het beter weten dan truus die op de hoek woont en Facebook leest. Maar feit is dat er strengere maatregelen moeten komen door mensen als jij.

Leuk dat je toegeeft dat je blindelings op de overheid vertrouwt en niet zelf nadenkt over de maatregelen die een gevolg hebben op iedereen hun leven..
Dezelfde overheid die eerst niet eens geloofde dat het cojona naar nederland zou komen! Nee ik doe liever zelf mn beslissingen ipv als schaapje mn koppie nie gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:56

Mijn broertje was laatst thuis met wat ziekteverschijnselen. Laten testen (voordeel van mams die testen uitvoert), spoedtest. Negatief. Ik heb al de hele corona last van random niezen en sochtends tot 2 a3 uur na het wakker worden van een verstopte neus. Zelf niet laten testen, maar als broertje negatief is, is de kans nihil dat ik wel corona heb.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:00

Carol_Beer schreef:
Tancreda4 schreef:

Leuk dat je toegeeft dat je blindelings op de overheid vertrouwt en niet zelf nadenkt over de maatregelen die een gevolg hebben op iedereen hun leven..
Dezelfde overheid die eerst niet eens geloofde dat het cojona naar nederland zou komen! Nee ik doe liever zelf mn beslissingen ipv als schaapje mn koppie nie gebruiken

Probleem is dat ik nog geen moment het idee heb gehad dat je je koppie ook daadwerkelijk goed gebruikt. Is er een reden dat je cojona schrijft?

Hier sinds vanmorgen keelpijn, verkouden en koorts dus kan morgenochtend gelukkig al testen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:26

Moderatoropmerking:
Graag weer ontopic blijven zonder persoonlijk te worden naar elkaar. Er zijn andere topics waar deze discussie mbt het coronavirus beter past. Dit topic gaat over de uitslag van je corona test

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:56

Ik ben positief getest 2 weken geleden. Klachten waren vanaf maandag 28 september hoofdpijn en het gevoel verkouden te worden. Eind van de week ging ik niezen en viel ik spontaan zittend in slaap op de bank. Dus overlegd met mijn leidinggevende (werk ook in het ziekenhuis) om me te laten testen. Daarna verloor ik nog mijn reuk en smaak en had ik af en toe een loopneus en die verschrikkelijke hoofdpijn bleef ook hangen. Inmiddels vrij van de hoofdpijn en verkoudheid en weer aan het werk voor ongeveer 6 uur per dag, je merkt toch dat je nog niet helemaal fit bent, reuk en smaak ook nog niet terug. Maar mag niet klagen met deze klachten natuurlijk!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:09

Ik heb mij woensdag (13.00 uur) laten testen en had gisteravond om 22.00 uur de uitslag. Gelukkig negatief!

Keek best een beetje op tegen het staafje wat ze in je neus boren :') Maar achteraf viel het allemaal reuze mee! Nu hebben we dit ook weer gehad en zal het de volgende keer (mocht ik nog eens moeten) een stuk relaxter zijn om te gaan :P