BalouArera schreef:Omdat er hier een paar ervaringsexperts zitten, wil ik hier graag mijn vraag stellen. Ik heb vorige week vrijdag (18-09) mijn verstandskiezen aan de linkerkant laten verwijderen. Alles is heel goed gegaan, ik heb de eerste dagen vooral vloeibaar gegeten en eigenlijk nergens veel last van gehad. De hechtingen begonnen in de loop van vorige week vanzelf op te lossen en ik dacht dat alles goed was.
Gisteravond ging ik uiteten en ondanks dat ik nogsteeds voorzichtig eet en niet al te harde dingen probeer te eten, kreeg ik ineens ontzettend veel last van de onderkant en de hechtingen. Thuis leek er allemaal eten onder de hechtingen te zitten en dit kreeg ik er niet weg. Ik heb toen een draadje doorgeknipt waardoor ik de hechtingen eruit kon halen. De pijn was toen ook meteen weg en het eten kon ik weghalen. Vanochtend werd ik wakker en nu voelt het best wel gevoelig en zeurt het een beetje. Ik maak me nu erg veel zorgen dat dat draadje losknippen toch niet zo slim was en vraag me af of ik terug moet naar het ziekenhuis?
Heb je wel een kaakspuit meegekregen? Ik kon echt niet zonder want er bleef maar eten in de gaten (onderin) verdwijnen dat ik er met geen mogelijkheid tussenuit kreeg en me echt zo'n rotgevoel gaf.
Dat heeft echt weken geduurd.