Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morris schreef:[ [url=m/2QpCkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xHsanB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap alleen niet waarom bij de 1 de tijd bij 5km anders is dan bij de ander.
Foto van mijn horloge was op 5 km. De andere van na 8 km.
en moest ik lopen voor een paar meter en daarna weer opgepakt. Ik heb mijn nog nooit een grotere loser gevonden. Ik heb hem in 29.53 gelopen, onder de 30 wat mn doel was maar ik ben zo teleurgesteld in mijzelf.

Als doel had ik binnen de 45 minuten, dat moest toch wel te doen zijn. Het eerste stuk ging erg fijn, en al gauw kon ik mijn meegenomen trui om mijn middel knopen. Ik liep als een zonnetje. Tot ik dus voor het eerst op mijn horloge keek, zo'n 1 - 1,5 kilometer verder, en hij al die tijd gepauzeerd bleek te zijn.
Mijn motivatie was gelijk in een klap weg.
Na een stukje te lopen om mijn hartslag weer omlaag te krijgen besloot ik dat ik dan maar een trainingsrondje zou doen, en later deze week het échte rondje.
Intussen had ik echter wel een paar stukken tussendoor gewandeld, dus de motivatie om mezelf te pushen was wel aardig weg. Het bleek daarnaast ook nog eens enorm druk, waar kwamen toch al die mensen en gezinnetjes vandaan?
Halverwege bedacht ik me dat het meivakantie was, en ook nog eens 5 mei. Ik moest namelijk gewoon werken, maar ik was even vergeten dat een heleboel andere mensen wel vrij hebben dit jaar. Echt compleet de slechtste dag van de week uitgekozen dus. 
Ik kreeg na een tijdje ook wat spierpijn in mijn bovenbenen. Een onbekend fenomeen, want meestal kappen mijn longen er eerder mee dan ik spierpijn krijg als het op hardlopen aankomt. De laatste 2 kilometers waren zwaar, en bij de 4 km overwoog ik om de handdoek in de ring te gooien en het een andere dag opnieuw te proberen. Vooral het gevoel dat ik eigenlijk al klaar had moeten zijn hakte hard op mijn motivatie in. Maar kom op, ik was er inmiddels bijna!
Uiteindelijk heb ik er 46
minuten over gedaan. Ik heb echt veel gelopen, terwijl ik juist graag alles had willen rennen. Ook had ik van tevoren geen route uitgestippeld ofzo, alleen globaal in mijn hoofd waar ik zou rennen, waardoor het elke keer weer tegenviel hoe weinig afstand er bij kwam als ik weer op mijn horloge keek. 
en van tevoren een route uitstippelen. En ik had nu dat ik tussendoor thuis even wat water in mijn gezicht heb gegooid en mijn mond gespoeld & wat gedronken, misschien volgende keer liever een opvouwflesje water mee voor onderweg, want het uitkijken naar halverwege die verfrissing hebben leek averechts te werken, terwijl als ik wat water bij me heb het gevoel dat ik elk moment even een slokje kán drinken me erg helpt om de een of andere manier. 

Iets raars in m'n hersenen ofzo.
Ik moet nog even die moed/motivatie hebben