germie schreef:Ik moet doelen stellen en ja, daarin ga ik heel ver. Ik kan ook rustig om dat aantal te halen gewoon 5 duiken op 1 dag maken. Dan si het niet meer leuk, maar omdat het moet moet het. Zo zit ik in elkaar. Ja, dan ben ik kapot en als ik dan nog andere dingen moet doen (want tja, als alles tot 6 april stilligt, dan moet je al 3 weken inhalen), dan wordt dat wel veel. Dat betekent dus 2 uurtjes slaap straks ofzo. Maar dat moet dan gewoon. Ik heb helaas veel slaap nodig, maar dan moet het.
soloduiken is ontzettend veilig. Veiliger dan met buddy. Sterker nog, ik ben er zelfs instructeur in. Het is echter niet voor iedereen en de uitrusting moet enigszins aangepast worden. Duiken is sowieso al veiliger dan autorijden. Paardrijden is eigenlijk heel gevaarlijk t.o.v. duiken.
Van wie moet je doelen stellen? Alles wat jij moet en ook weer moet inhalen is zo dwangmatig als het maar kan. Waarschijnlijk haal je daar een gevoel van controle uit. Echter hoe meer controle je overal over wil hebben hoe minder je het daadwerkelijk zal hebben.
Enige wat moet op dit moment is poepen.