Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:met hem sporten ga ike ven echt niet doen hé.... hij gaat alleen op kracht, dus massa trainen. ik heb geen idee wat ik in zo'n fitnesszaal zou moeten doen. dus geen zin in
MarlindeRooz schreef:EmptyWords schreef:met hem sporten ga ike ven echt niet doen hé.... hij gaat alleen op kracht, dus massa trainen. ik heb geen idee wat ik in zo'n fitnesszaal zou moeten doen. dus geen zin in
Ook kracht trainen? Daar val je veel van af hoor. En als vrouw bouw je erg langzaam massa op.
Ik doe ook geen cardio hoor. Doe alleen kracht!
Renee1991 schreef:Joehoe, is die whatsapp groep er al? Ik had Mi_Amore een pb gestuurd met m'n nummer, maar zit nog nergens in.
En hebben jullie m'n vorige bericht gelezen? Ik herhaal:
Is het een idee dat iedereen die dat wil mij op zondag een pb-tje stuurt met z'n weeggegevens? Dan plaats ik dat hier met een rood (aangekomen), oranje (gelijk gebleven) of groen (afgevallen) kleurtje. Zoiets?
Renee1991 schreef:Joehoe, is die whatsapp groep er al? Ik had Mi_Amore een pb gestuurd met m'n nummer, maar zit nog nergens in.
Is het een idee dat iedereen die dat wil mij op zondag een pb-tje stuurt met z'n weeggegevens? Dan plaats ik dat hier met een rood (aangekomen), oranje (gelijk gebleven) of groen (afgevallen) kleurtje. Zoiets?
magda_90 schreef:Dagelijks minstens 30 minuten wandelen met een snelheid van 5,5-6 km/h zorgt dat je ~ 500 calorieën verbrand. Dat helpt ook ontzettend goed en doe ik nu ook dagelijks. Minstens 30 minuten en op minder drukke dagen/beter gevoel meer.
In de sportschool focus ik mij dan op krachttraining maar wij hebben dan ook circuits die we doen, eerst cardio voor opwarmen dan een soort van crossfit en dan cooling down.
@Renee1991, zeker een goed idee!