(De roos in het midden dus)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemaylo schreef:Meelezer hier!
Mooie rozen hierboven!
Ik mag 5februari voor m'n eerste![]()
Bij Dondersch ik Zwolle, wie is daar al eens geweest?
Ik ben nu al zenuwachtig
sans6 schreef:Heb me opgegeven voor een flash tattoo van een leerling bij JMTattoo, ga zaterdag even doorspreken:
[ [url=m/EgWtAg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snadrem schreef:Leuk topic! Ik heb afgelopen oktober mijn eerste tattoo laten zetten door Shenna bij Le Flux tattoos in Tilburg.
[ [url=m/yRWwsr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had het idee van een gebroken dolk en aquarel en Shenna heeft er vervolgens iets mega vets van gemaakt en ik ben er nog steeds heel blij mee en supertrots op!
Wel verslavend hoor, denk dat ze me nog wel eens terug gaat zien.
Snadrem schreef:Leuk topic! Ik heb afgelopen oktober mijn eerste tattoo laten zetten door Shenna bij Le Flux tattoos in Tilburg.
[ [url=m/yRWwsr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had het idee van een gebroken dolk en aquarel en Shenna heeft er vervolgens iets mega vets van gemaakt en ik ben er nog steeds heel blij mee en supertrots op!
Wel verslavend hoor, denk dat ze me nog wel eens terug gaat zien.
Deempjexxx schreef:Wat een leuk topic, ik meld mij eventjes.
Hebben er hier ook bokkers ervaring met iemand die thuis tattooeert?
Ik heb bijna mijn hele arm vol door iemand die thuis tattooeert. Ik moet nog een grote tattoo en dan alles een beetje aan elkaar verbinden en schaduwen.
Ben benieuwd hoe andere mensen dit ervaren omdat ze er toch wel vaak huiverig voor zijn.
Ik heb bijna mijn hele arm vol door iemand die thuis tattooeert. Ik moet nog een grote tattoo en dan alles een beetje aan elkaar verbinden en schaduwen.
Ben benieuwd hoe andere mensen dit ervaren omdat ze er toch wel vaak huiverig voor zijn.
sans6 schreef:Heb me opgegeven voor een flash tattoo van een leerling bij JMTattoo, ga zaterdag even doorspreken:
[ [url=m/EgWtAg.jpg]Afbeelding[/url] ]