_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Vanaf 30 vind ik ook laat hier in Nederland. Veel vrouwen zijn rond die leeftijd ook zwanger of geven borstvoeding. Daardoor wordt het nog langer uitgesteld. Ik ken iemand die over de 40 is en nog nooit is gegaan, steeds zwanger bij de oproepen of borstvoeding.
Dat is wel laksheid van die vrouw zelf, hoor. Als je het jaar van de oproep niet kan, kun je zodra je wel getest kunt worden zelf via het bevolkingsonderzoek weer een aanvraag doen. Dat ze nog steeds niet getest is, is niet de schuld van de overheid.
Er zijn ook vrouwen die lang borstvoeding geven he
Zelf ook ruim 3 jr gedaan
. Maar het duurt hooguit een paar seconden, vaak nog niet en het kan zoveel ellende besparen. Dus hoe klein de kans ook, de volgende keer dat ik bij de huisarts zit ga ik er achter vragen.
.
.
) en voor mijn gevoel is een uitstrijkje bij de HA laten afnemen gewoon beter als dat ik zelf ga klungelen (Voor mijn gevoel he! Zal best dat de zelf test even betrouwbaar is maar toch). Die eendenbek klinkt en ziet er enger uit als het is hoor. Het is even ongemakkelijk, maar meer niet.