Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTweetyx schreef:Iris1702 schreef:Ik heb leggings van gymshark en stronger die heeft ook leuke prints
Heb ook 2 leggings van bodyenigeneers maar daarvan vindt ik de pasvorm bij kruis niet zo fijn dus niet voor een legday.
Dat met de pasform bij je kruis is inderdaad bij de nieuwe broeken van body engineers. Een tip: doe een inlegkruisje iets hoger in je ondergoed voor een string, dan valt t veel minder op. Ik heb 1 broek die dit heeft en die doe ik aan als ik mijn bovenlichaam train.
Ik heb onderstaande broek en deze heeft dit niet en heeft hoge waist wat iedereen fijn vind.
https://www.engineered-life.com/product ... g-black-2/
MerleSimone schreef:Oh wauw die broek op de vorige pagina is mooi!
Ik heb 3 leggings van Stronger, 1 van I can I will en een Nike legging, maar die pak ik het vaakst want die heeft een zak. Super fijn! Verder nog wat goedkope leggings maar die zaten me het best toen ik slankere benen had, dus wat droger was.
Gebruiken jullie supplementen? Pre-workout, eiwitshakes, andere dingen?
Judass schreef:Wat dragen jullie trouwens voor underwear/panties tijdens het sporten?
Of niks
Ik struggle altijd met wat ik nou echt fijn/ademend spul vind, die je niet ziet zitten met een legging.
MerleSimone schreef:Gebruiken jullie supplementen? Pre-workout, eiwitshakes, andere dingen?
Iris1702 schreef:gribaldi schreef:Leuk topic! Ik meld mij ook.
Vorig jaar bikini fitness wedstrijd gedaan. Op het moment even rust in gelast maar ga het langzaam weer oppakken.
Leuk al die vorderingen te zien van mensen. Goed bezig allemaal
Ik ben op veel wedstrijden te vinden maar niet als deelnemer