Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik las iets over dat een pistool nooit schoon kan zijn.. de pistolen zijn eigenlijk best wel verouderd als de oorbel daar nog handmatig opgezet moet worden. Tegenwoordig bestaan er verschillende merken schiet-oorbellen die gewoon hygiënisch verpakt zitten en al in het schiet mechanisme zitten. De 'schieter' raakt dan dus alléén het 'pistool' aan, met handschoenen aan..
Judass schreef:Citaat:Ik las iets over dat een pistool nooit schoon kan zijn.. de pistolen zijn eigenlijk best wel verouderd als de oorbel daar nog handmatig opgezet moet worden. Tegenwoordig bestaan er verschillende merken schiet-oorbellen die gewoon hygiënisch verpakt zitten en al in het schiet mechanisme zitten. De 'schieter' raakt dan dus alléén het 'pistool' aan, met handschoenen aan..
Hier heb ik wel een vraag over:
Kan zo'n pistool gesteriliseerd worden, in een autoclaaf?
Zo niet, dan kan je natuurlijk nooit zeggen dat de gun echt schoon is. Of moet ik dit anders zien?
Amber_anne schreef:Maar opzwellen is niet goed, met ontsmetten wil je voorkomen dat het gaat ontsteken. Heb van de piercer mee gekregen dat je het gewoon als een piercing moet behandelen en dus 3 maanden moet ontsmetten eigenlijk en dan pas wisselen. Ik hou me daar met oorbellen dus niet helemaal aan maar het is wel het beste als je lichaam er niet zo goed tegen kan