Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Maar eigenwijs zijn is soms ook niet de goede weg.
freetorun schreef:Best vermakelijk hoe een tandprobleem-topic gaat van advies over (zo-snel-mogelijk) een tandarts bezoeken tot bijna een popcornwaardig conversatie.
![]()
Ts:
Je hoeft nier overal zo tegenin te gaan of alles uitgebreid uit te leggen. Prik eens wat bloed, koop die tandenborstel en bezuinig vooral niet op je lichaam. Dat komt je uiteindelijk vooral duur te staan
Miekje1979 schreef:Dan doet deze mondhygiënist ook nog een duit in het zakje want ik vind je tandarts een zéér tegenstrijdig advies geven, je moet een elektrische tandenborstel aanschaffen met poetsdruksensor en vervolgens zegt hij met een harde opzetborstel??? Die is niet goed.
Je hébt al poetstrauma's, driehoekig terug getrokken tandvlees, goed te zien op de foto's die je eerder plaatste.
Een harde tandenborstel is nooit goed, zowel handmatig als elektrisch, gewoon echt niét gebruiken, je poetst je tandvlees er mee aan gort. Daarnaast halen harde borstelharen onvoldoende plaque weg omdat ze veel te stug zijn..
Suzanne F. schreef:Meer dan de adviezen hier kunnen we niet doen dus succes ermee. Ik vind je in dit topic en ook in andere topic wel vaak wat vreemd reageren, zeker gezien je leeftijd.
DeBuurvrouw schreef:LoveGlove schreef:Dat is ook weer niet waar. Ik volg opzich alle adviezen op. 1: ik heb de tandarts/mondhygiëniste gebeld.
Omdat ik dit stukje niet volg :
Heb je met nu met de tandarts gebeld of met de mondhygiënist?
En vraag 2 : ben je bij de mondhygiënist geweest of bij de tandarts?
Mondy schreef:Dat zou wel kunnen hoor. Mijn mondhygiëniste werkt ook als tandarts soms![]()
Maar daarom is zelf bellen fijn, kan je t zelf vragen.
Maar aangezien ze niks gezegd heeft over tussen de tanden denk ik persoonlijk niet dat je een mondhygiënist had.
Fijn dat t al wat beter gaat