Body Hair Everywhere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:43

karuna schreef:
Sluit zich hierbij aan. Alleen geen gezichtsbeharing dat kan wapperen, :+ voor de rest :j

En bedankt, nu zie ik zo'n lange wapperende baard voor me :+
Ik hou gewoon van een echte vent, geen ijdele opgepoetste kale jongen, maar een nuchtere, eerlijke, vriendelijke, behaarde (geen lange baard) en sterke man, echte spieren, niet die sportschool spieren. En het type wat prima haar kan zien bij vrouwen :D
(gelukkig heb ik een boer, die voldoet aan al die eisen) :D

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:49

karuna schreef:
:(:) daar gaan we wel heen lijkt. Je wordt een paria bij het hebben van haar. Dus gaan steeds meer mensen door de druk doen wat ze liever niet zouden willen.

Wat zijn mensen toch wreed naar elkaar.

Ja precies, zo voelt het haast als je je korte broek aantrekt en net even 2 weken je benen niet geschoren hebt. Alsof je meteen “uit de groep gegooid wordt”.

Ach ja, soms, heel soms denk ik schijt. Ik heb een man, die me op handen draagt met en zonder haar (die zegt juist tegen mij, nou en poeh poeh een beetje haar, alsof iemand dat ziet), 2 heerlijke zoontjes, wat kan mij het schelen wat de buurt op dit moment van mijn ongeschoren oksels vindt.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:53

Nu doet het lijken alsof mannen die wat ijdeler zijn per definitie geen echte vent (en al die andere eigenschappen die je opnoemt) zijn. :') :\
Lastig topic dit..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:57

Shaggy09 schreef:
Nu doet het lijken alsof mannen die wat ijdeler zijn per definitie geen echte vent (en al die andere eigenschappen die je opnoemt) zijn. :') :
Lastig topic dit..

Het is een persoonlijk en redelijk intiem (op alle vlakken) onderwerp, perfecte ingrediënten voor het alleen lezen en schrijven in zwart/wit, terwijl we waarschijnlijk allemaal niet zo extreem scherp er in staan in de praktijk. Lichaamsbeharing is nu niet bepaald het eerste waar we naar kijken bij anderen, maar wel een van de dingen waar we zelf dagelijks mee worden geconfronteerd.

Als ik voor mezelf spreek, als ik mezelf even ruik, dan is het deo spuiten en dan heb ik al een notitie in mijn hoofd dat ik die avond mijn oksels moet scheren. Dat is de manier waarop het dicht op mij staat. Naast dat ik me er gewoon super prettig bij voel.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:58

oh ja, dit is Bokt. Ik meld dan maar even dat dit voor mij geen echte kerels zijn, maar voor anderen wel.

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 22:01

Citaat:
Ik vind dit (en je voorgaande post) best een veroordelende gedachte de andere kant op TS. Je hebt het over feminisme en doen met je lichaam wat je wilt. Maar ik vind botox gebruiken/je hele lichaam volspuiten daar ook onder scharen. De vrijheid óm te doen als vrouw met je lichaam wat je zelf wilt, of dat nou okselhaar laten staan of jezelf helemaal verbouwen is. *\o/*

Inner beauty staat voor mij buiten de discussie, dat gaat in mijn ogen om karakter. Wat een mooi/niet mooi karakter is, is ook voor iedereen anders. Maar het is niet dat inner beauty, outer beauty uitsluit (of andersom). Als je zogenaamd inner beauty bent, dan ben je ''au naturel''? Dat kan toch ook samen gaan met plastic fantastic?

Kijk ik snap heel erg goed dat je als vrouw alles moet kunnen met je lichaam. Dat ben ik ook oprecht met je eens. Maar ik zelf heb eerder afkeur voor het veranderen van je lichaam (netzo als genetisch modificeren) omdat het niet natuurlijk is. Ik oordeel ook niet op basis van het feminisme maar vanuit mijn perspectief.
Op inner beauty ben ik het met je eens maar dat bedoel ik ook op gebied van hoe je als mens in elkaar zit, ben je nieuwsgierig? Zorg je goed voor jezelf en voor andere?
Ook vind ik toch dat het verbouwen van je lichaam toch voort komt uit hoe de mannen willen dat wij er uit zien. Slanke taille, grote kont, grotere borsten en lang haar rode lippen. Ik baseer dit op video's en interviews die ik heb gelezen.
Ik heb oprecht respect voor iedereen

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:04

Kinke schreef:
oh ja, dit is Bokt. Ik meld dan maar even dat dit voor mij geen echte kerels zijn, maar voor anderen wel.

Joh zo serieus bedoelde ik het niet. :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:05

[quote="Qimm"]Niet scheren/waxen/plukken is synoniem met niet voor jezelf zorgen? Dat is een forse aanname die niet echt gefundeerd is.

[quote]

Maar als je het niet scheert, waxed of plukt. Wat doe je er dan mee qua verzorging? Kammen of zo? Want niks is niet verzorgd en dat klopt dan ook niet volgens jou.

Schuur_

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:09

Nou, ondanks dat ik mijn oksels amper scheer zit ik nu toch lekker met een maskertje op de bank, na een heerlijke douche met scrub.

De quote die je niet hebt meegenomen staat dat zij mensen die zich niet scheren als voorovergebogen, vette huid met vet haar vrouwen ziet.

Je kan toch prima verzorgd overkomen zonder dat alles glad en kaal is?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:10

Verzorgd zijn heeft niet alleen te maken met wat je met je lichaamsbeharing doet toch? Verzorgd zijn is imo fris zijn, schone en gekamde haren hebben. Tanden poetsen, wattenstaafje door je oren halen. Enzovoorts. :)

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:11

Wat dacht je van gewoon wassen? Dat haar op je lijf was je toch ook gewoon als je je wast?
Of valt wassen ook al niet meer onder "verzorging"?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:13

Snowie17 schreef:
Citaat:
Ik vind dit (en je voorgaande post) best een veroordelende gedachte de andere kant op TS. Je hebt het over feminisme en doen met je lichaam wat je wilt. Maar ik vind botox gebruiken/je hele lichaam volspuiten daar ook onder scharen. De vrijheid óm te doen als vrouw met je lichaam wat je zelf wilt, of dat nou okselhaar laten staan of jezelf helemaal verbouwen is. *\o/*

Inner beauty staat voor mij buiten de discussie, dat gaat in mijn ogen om karakter. Wat een mooi/niet mooi karakter is, is ook voor iedereen anders. Maar het is niet dat inner beauty, outer beauty uitsluit (of andersom). Als je zogenaamd inner beauty bent, dan ben je ''au naturel''? Dat kan toch ook samen gaan met plastic fantastic?

Kijk ik snap heel erg goed dat je als vrouw alles moet kunnen met je lichaam. Dat ben ik ook oprecht met je eens. Maar ik zelf heb eerder afkeur voor het veranderen van je lichaam (netzo als genetisch modificeren) omdat het niet natuurlijk is. Ik oordeel ook niet op basis van het feminisme maar vanuit mijn perspectief.
Op inner beauty ben ik het met je eens maar dat bedoel ik ook op gebied van hoe je als mens in elkaar zit, ben je nieuwsgierig? Zorg je goed voor jezelf en voor andere?
Ook vind ik toch dat het verbouwen van je lichaam toch voort komt uit hoe de mannen willen dat wij er uit zien. Slanke taille, grote kont, grotere borsten en lang haar rode lippen. Ik baseer dit op video's en interviews die ik heb gelezen.
Ik heb oprecht respect voor iedereen

Dan heb je een flink vertekend beeld van hoe mannen willen dat wij er uit zien... Want als het zo zou zijn als jij zegt, dan zouden er heel wat vrouwen alleen blijven :+
Video's en interviews van Temptation Island en Love Island gok ik?

Je zegt dat je een feministische instelling hebt, dan vind ik deze quote daar wel enorm afbreuk aan doen.
Ik neem aan dat je geen beugel hebt gehad?

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:15

Snowie
Het ‘verbouwen’ van je lichaam doe je doorgaans niet voor mannen maar omdat jij dit mooi vind. Zoals jij je haar misschien milimetert omdat dit jouw stijl is. De ene houdt van een sexy/gewaagde stijl en de ander van hippie-achtig etc.
Ik denk dat je niet zo open-minded bent als je denkt :)

(Ik ben zo iemand die zich ‘vol heeft laten spuiten’ (lipfillers dus) en neem maar van mij aan dat ik het niet voor de mannen heb gedaan want heb al 10 jr dezelfde geweldige man. :+ )
Laatst bijgewerkt door Summerdreams op 28-06-19 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Schuur_ schreef:
Nou, ondanks dat ik mijn oksels amper scheer zit ik nu toch lekker met een maskertje op de bank, na een heerlijke douche met scrub.

De quote die je niet hebt meegenomen staat dat zij mensen die zich niet scheren als voorovergebogen, vette huid met vet haar vrouwen ziet.

Je kan toch prima verzorgd overkomen zonder dat alles glad en kaal is?

Hé Schuur, er staat dat er een plaatje in mijn hoofd zich vormt :')
Ik heb nergens gezegd dat ik dat daadwerkelijk zo zie... Maar ik begrijp dat dit zo opgepikt wordt in een dergelijk onderwerp :P

LadyMadonna

Jennyj01 schreef:
Maar als je het niet scheert, waxed of plukt. Wat doe je er dan mee qua verzorging? Kammen of zo? Want niks is niet verzorgd en dat klopt dan ook niet volgens jou.
[/quote]
Ik vlecht het in met gekleurde draadjes :j :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:18

Shaggy09 schreef:
Verzorgd zijn heeft niet alleen te maken met wat je met je lichaamsbeharing doet toch? Verzorgd zijn is imo fris zijn, schone en gekamde haren hebben. Tanden poetsen, wattenstaafje door je oren halen. Enzovoorts. :)

Dat was precies mijn punt. Hoe ben je onverzorgd als je je regelmatig doucht/wast/baddert, je tandjes minimaal 2x daags poetst, je nagels netjes knipt, je huid verzorgt met crème/bodylotion en schone kleding draagt?
Maar als je harige pootjes hebt ben je onverzorgd, huh?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:18

Ik poets m’n tanden maar 1x per dag... ohjee....
Bodylotion gebruik ik alleen in de winter als ik last heb van een droge huid, en nagels knip ik nooit....
>;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:19

Oh nee dat vind ik ook echt kant noch wal slaan.
Mannen hebben ook gewoon gevoelens :D Mannen hebben ook types waar ze op vallen. Jammer dat je alle mannen zo over een kam scheert. Teveel social media denk ik :x

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:22

Qimm schreef:
Shaggy09 schreef:

Dat was precies mijn punt. Hoe ben je onverzorgd als je je regelmatig doucht/wast/baddert, je tandjes minimaal 2x daags poetst, je nagels netjes knipt, je huid verzorgt met crème/bodylotion en schone kleding draagt?
Maar als je harige pootjes hebt ben je onverzorgd, huh?

Ik poets mijn tanden ook maar 1x per dag en knip mijn nagels ook niet want die blijven somehow altijd op lengte.

Gewoon wat ik zeg, douchen, wat deo opspuiten, je haren kammen. Gewoon de basic dingen. Je hoeft niet van alles uit de kast te halen om verzorgd te zijn toch? :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:23

Ik wil ook nagels die op lengte blijven :oo Vooral de teennagels!

Verder benoemde ik alles zo uitgebreid want zelfs als je het zo uitgebreid doet ben je nog steeds onverzorgd omdat je haar onder je armen hebt groeien
Laatst bijgewerkt door Qimm op 28-06-19 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 22:24

@janine1990 dat is echt niet hoe ik het bedoelde. Als je mannen vraagt komen de meesten met zo'n soort antwoord, of iets wat er op lijkt. Natuurlijk heeft iedereen een ander beeld bij een schoonheids ideaal. Wij zijn toch ook aangetrokken tot mannen als Brad pitt, Leonardo dicaprio, Jonny Depp. En voor mannen is dat het zelfde, Angelina Jolie, Kim Kardashian, Jennifer Aniston etc.
Kijk ik heb mijn mening gebaseerd op wat ik weet en zie. Daarom heb ik dit topic geopend om te zien hoe jullie er over denken.
En misschien heb je gelijk dat ik te snel en te hard oordeelde. Naar mijn idee hebben mannen dit schoonheids ideaal voor ons besloten. Dit kan ik fout hebben ik zou het dan ook leuk vinden om jullie mening hierover te horen!
Daarbij kijk ik niet naar series als temptation island :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:24

Teennagels moet ik wel knippen, maar mijn nagels van mijn handen nooit.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:26

Denk dat de definitie van verzorgd bij iedereen anders is. Want ik gebruik op mijn beurt geen creme of bodylotion en kam ook niet iedere dag mijn haar :+

Maar poets wel 2x mijn tanden. Iedere dag schoon ondergoed aan en om de dag schone kleding (afhankelijk van wat ik gedaan heb die dag) en op werkdagen douche ik mezelf elke dag, soms zelfs 2x.
Laatst bijgewerkt door Saul op 28-06-19 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:26

Qimm schreef:
Ik wil ook nagels die op lengte blijven :oo Vooral de teennagels!

Te kleine schoenen dragen :j

Maar nagels aan de handen... Pfff...
Ik was altijd een nagelbijter, maar sinds twee jaar dus niet meer :+ Opzich heel blij mee...
Tot ik aan het schuren was gisteren, jemig... ik heb alles dus afgeknipt... TE KORT {:}
Vet vervelend }:0

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 22:28

WesternWay schreef:
Snowie
Het ‘verbouwen’ van je lichaam doe je doorgaans niet voor mannen maar omdat jij dit mooi vind. Zoals jij je haar misschien milimetert omdat dit jouw stijl is. De ene houdt van een sexy/gewaagde stijl en de ander van hippie-achtig etc.
Ik denk dat je niet zo open-minded bent als je denkt :)

(Ik ben zo iemand die zich ‘vol heeft laten spuiten’ (lipfillers dus) en neem maar van mij aan dat ik het niet voor de mannen heb gedaan want heb al 10 jr dezelfde geweldige man. :+ )

Ik denk gewoon dat veel vrouwen het wel doen voor het schoonheids ideaal (dan indirect naar de mannen). En daarbij, ik denk ook wel dat ik nog wat kan leren van dit topic :+ ik merk dat ik tegen mijzelf aan loop... :D
Laatst bijgewerkt door Snowie17 op 28-06-19 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt